افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ما در انفجارهای لبنان نقش نداشتیم/درگیر دیپلماسی شدید هستیم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368093
ما در انفجارهای لبنان نقش نداشتیم/درگیر دیپلماسی شدید هستیم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنکاخ سفید با صدور بیانیه ای در خصوص انفجارهای اخیر در لبنان واکنش نشان داد. “جان کربیسخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد: ما در حملات دیروز و امروز لبنان دخالتی نداشتیم و می خواهیم جنگ را پایان دهیم و تمام تلاش های دیپلماتیکی که تاکنون انجام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنکاخ سفید با صدور بیانیه ای در خصوص انفجارهای اخیر در لبنان واکنش نشان داد.

“جان کربیسخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد: ما در حملات دیروز و امروز لبنان دخالتی نداشتیم و می خواهیم جنگ را پایان دهیم و تمام تلاش های دیپلماتیکی که تاکنون انجام داده ایم در راستای تشدید تنش در منطقه است. “.

کربی وی افزود: ما از نزدیک اوضاع لبنان را زیر نظر داریم و تلاش های دیپلماتیک خود را برای جلوگیری از گشودن جبهه جدیدی در منطقه افزایش می دهیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: دستیابی به آتش بس بهترین راه حل است و ما هر کاری که ممکن است برای تحقق این امر انجام خواهیم داد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: تمام تلاش خود را برای پایان دادن به جنگ غزه و بازگرداندن گروگان ها به کار خواهیم گرفت. مانند گذشته، هنوز به توافق در غزه نزدیک نشده ایم.

کربی وی تصریح کرد: تلاش‌های دیپلماتیک شدیدی برای جلوگیری از گشایش جبهه دوم جنگ در لبنان انجام داده‌ایم و تلاش می‌کنیم حماس و اسرائیل را متقاعد کنیم که به میز مذاکره بازگردند و تمام تلاش خود را برای این کار به کار خواهیم گرفت. ” “

جان کربی وی افزود: ما نمی خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم. کرنش ما در منطقه نداریم و معتقدیم راه حل بحران از طریق دیپلماسی است نه از طریق عملیات نظامی و به هیچ وجه نمی خواهیم تنش را افزایش دهیم.»

وی افزود که ما از نزدیک وقایع جاری در لبنان را زیر نظر داریم.

این مقام کاخ سفید گفت: ما همچنان به موفقیت راه حل دیپلماتیک در برخورد با لبنان معتقدیم و ایالات متحده آمریکا هیچ نقشی در انفجارهای بیروت ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.