افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

بایننس مسئولیت هک را نمی پذیرد!

  • کد خبر : 368048
بایننس مسئولیت هک را نمی پذیرد!

بایننس در پاسخ به ادعاهای وزیر ایکس و زتای تاکید کرد که بایننس مسئولیتی در قبال از دست رفتن وجوه کاربران در حمله سایبری جولای به صرافی ندارد. صرافی اعلام کرد که WazirX مسئول مدیریت وجوه و تضمین امنیت کاربران است. به گزارش اسمارتک نیوز، بایننس تصریح کرد که هیچ دخالتی در فعالیت های وزیرکس […]

بایننس در پاسخ به ادعاهای وزیر ایکس و زتای تاکید کرد که بایننس مسئولیتی در قبال از دست رفتن وجوه کاربران در حمله سایبری جولای به صرافی ندارد. صرافی اعلام کرد که WazirX مسئول مدیریت وجوه و تضمین امنیت کاربران است.

به گزارش اسمارتک نیوز، بایننس تصریح کرد که هیچ دخالتی در فعالیت های وزیرکس ندارد و بنابراین هیچ مسئولیتی در قبال عواقب حمله سایبری اخیر بر عهده نمی گیرد. این اختلافات به دلیل ادعاهای متقابل این دو صرافی و بروز چالش های امنیتی اخیر در صرافی وزیراکس شکل گرفته است.

بیانیه بایننس برای دفاع از خود در برابر اتهامات وزیرکس

صرافی ارز دیجیتال بایننس، روز سه شنبه 17 سپتامبر (27 شهریور) با انتشار بیانیه ای اظهارات زتای و وزیراکس را گمراه کننده و کذب دانسته و در مورد اتهامات وارده توضیح داد. در این بیانیه تاکید شده است که مسئولیت وجوه از دست رفته کاربران به عهده مدیریت وزیرکس زیر نظر زنما و زتای می باشد.

معاوضه وزیرکس وزیر ایکس

در پاسخ به ادعاهای مطرح شده توسط وزیرکس، بایننس بر مسئولیت پلتفرم برای محافظت از دارایی های کاربرانش تاکید کرد و اظهار داشت:

تضمین امنیت وجوه کاربران یکی از اساسی ترین مسئولیت های هر پلتفرم مالی است. ما انتظار داریم که تیم وزیر ایکس در قبال کاربران خود پاسخگو باشد و وجوه از دست رفته تحت مدیریت Zanmai/Zetay را جبران کند.

این بیانیه ضمن اذعان به اختلافات جاری بین زتای و صرافی بایننس، ادامه داد:

مسئولیت آنها در قبال کاربران Wazirx ربطی به اختلاف آنها با صرافی Binance ندارد. تلاش آنها برای فرار از مسئولیت خود یک تاکتیک ناامیدکننده است، اما نباید مردم را از موضوع آشکاری که باید به آن پرداخته شود منحرف کند. این موضوع نیز بر عهده تیم وزیرکس برای پاسخگویی به کاربران برای وجوه از دست رفته آنهاست.

صرافی Binance ادعاهای Nischal Shetty، یکی از بنیانگذاران WazirX، مبنی بر اینکه Binance به نوعی مسئول عواقب حمله سایبری ماه جولای است را رد کرده است. این تبادل تاکید کرد:

آقای شتی ادعا می کند که صرافی بایننس به نوعی مسئول عواقب حمله سایبری اخیر به وزیر ایکس است، زیرا درخواست کرده است وجوه کاربران وزیر ایکس از کیف پول بایننس حذف شود. این نادرست است. بایننس مسئولیتی در قبال عواقب این حمله سایبری ندارد.

در این بیانیه همچنین توضیح داده شده است که وزیرکس قبل از حمله سایبری مذکور زمان کافی برای برداشت وجوه خود از کیف پول Binance داشت. در این بیانیه آمده است:

بایننس موظف به نگه داشتن وجوه کاربران وزیر ایکس نیست و مدت ها قبل از این حمله سایبری اطلاع داده بود که وجوه کاربران وزیر ایکس باید از کیف پول بایننس حذف شود و تیم آقای شتی نیز این کار را انجام دادند.

اخبار بیت کوین دات کام

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-18 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.