افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

مشاور جوان اهل سنت وزیر ارتباطات شد/ «نیک محمد بلوچزهی» کیست؟

  • کد خبر : 368031
مشاور جوان اهل سنت وزیر ارتباطات شد/ «نیک محمد بلوچزهی» کیست؟

| ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ۲۳:۲۱:۴۴ با حکم ستار هاشمی وزیر ارتباطات، «نیک محمد بلوچزهی» مشاور وزیر در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (OSU) شد. به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز طی حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر توسعه ارتباطات و فناوری […]



|

۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ۲۳:۲۱:۴۴

با حکم ستار هاشمی وزیر ارتباطات، «نیک محمد بلوچزهی» مشاور وزیر در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (OSU) شد.

به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز طی حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (OSU)» منصوب کرد.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم سید استار هاشمی خطاب به بلوچ زهی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و ظرفیت جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور» منصوب شد. وزیر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای روستایی و به عنوان مجری نظام خدمات عمومی اجباری (OSU) منصوب می شود.

وزیر ارتباطات در این حکم عنوان کرد: انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال، اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری (مدظله) را رعایت کنیم. عالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و رعایت منشور اخلاقی مسئولان دولت چهاردهم، ضمن تعامل با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها برای اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، کوشا باشید. و مفتخر به خدمت به ملت شریف ایران با در پیش زمینه قرار دادن محورهای زیر.

ریشه نایک محمد بلوچ چیست؟

بنابراین، نیک محمد بلوچ زهی، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشجوی دکتری و عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

مشاور وزیر مدرن در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستاها، جوانی اهل سنت و نخبه دانشگاهی از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان که علاوه بر تدریس و تحقیق در دانشگاه ها و … مراکز دانشگاهی، دارای سمت های اجرایی مختلف می باشد. در سطوح پایین در مناطق محروم سفر کرده است.

بلوچ زهی پیش از این مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان بود که علاوه بر نقش‌ها و مسئولیت‌های اجرایی مختلف، پژوهش‌های علمی متعددی در زمینه‌های مرتبط با رشته دانشگاهی خود انجام داده است.

با انتصاب این جوان خوش نام بلوچ با سابقه تحصیلی در استان سیستان و بلوچستان، خدمت رسانی به مناطق روستایی و محروم کیشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه زیرساخت ها و زمینه شکوفایی و توسعه تسریع می شود. اقتصاد و تجارت، و مشاغل دیجیتالی بیشتری نسبت به گذشته در این زمینه ها ارائه می شود.

وزیر ارتباطات همچنین در نامه ای جداگانه از زحمات و خدمات ایرج روحی در مدت تصدی مشاور وزیر در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق روستایی قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.