افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

سیزدهمین جشنواره «تئاتر شهروند لاهیجان» به کار خود پایان داد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 368017
سیزدهمین جشنواره «تئاتر شهروند لاهیجان» به کار خود پایان داد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان چهارشنبه شب با حضور 31 گروه نمایشی از 21 شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق از بیست و ششم تا بیست و هشتم شهریور ماه 1303 برگزار شد هفت مکان از شهرستان و ارائه شده است. مهم ترین افراد […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان چهارشنبه شب با حضور 31 گروه نمایشی از 21 شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق از بیست و ششم تا بیست و هشتم شهریور ماه 1303 برگزار شد هفت مکان از شهرستان و ارائه شده است. مهم ترین افراد کار خود را به پایان رساندند.

15 اثر در بخش مسابقه اصلی (شهرما-آسمان آبی)، 7 اثر در بخش مسابقه استانی، 8 اثر در بخش مسابقه کودک (شهر پویا – زمین سبز) پس از اجرا توسط هیئت داوران داوری شدند.

در قسمت مهمان داخلی، کاری از کلاچای و در قسمت بین مهمان بین المللی سه نمایش از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق در این جشنواره حضور داشتند و 100 نمایش در هفت نقطه شهر لاهیجان ارائه شد که با استقبال خوب مردم این شهر مواجه شد.

در این جشنواره نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» اندیمشک و نمایش بالاخره این زندگی شیطان است. سازمان بهداشت جهانی? به کارگردانی «آرش رضایی» ماهشهر در رشته کارگردانی مقام اول را کسب کردند و به جشنواره فیلم فجر راه یافتند.

همچنین نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» اندیمشک دوم و نمایش پایانی این زندگی. سازمان بهداشت جهانی? با هدایت «آرش رضایی» از ماهشهر به مقام سوم دست یافتند.

سیزدهمین جشنواره «تئاترو سیودادانو لاهیجان» به کار خود پایان داد

«مجید اقبالی» برای بازی در نمایش «داق داغ» اهواز و «مسعود» کردی برای بازی در نمایش های رتبه اول «کیمیا»، «احمد شریفی» و «مهراب» سماق محمدی از لاهیجان برای بازی در «چند کاسه به سروته» مقام دوم و «مسعود احمدی» از تهران رتبه سوم بهترین بازیگر مرد را برای نمایش «ثروت آفرین» کسب کردند.

«محیا جباری» بازیگر سریال ملایر بامانی در رتبه اول و «آرزو علیپور» بازیگر چند کاسه به سروته لاهیجان و «فاطمه پارسافر» بازیگر سریال کیمیا اندیمشک در رتبه دوم و «مارال ایزد بخش» بازیگر نقش اول سریال. پوکومونگو دهلران مقام سوم بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.