افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

این نماینده در تعقیب دروغی که در مورد FATF زده است، گویی ملانصرالدین/نبویان با شاخ دروغ گفته، اما هیچکس به او نگفته که ابرویی بالای چشم است.

  • کد خبر : 368002
این نماینده در تعقیب دروغی که در مورد FATF زده است، گویی ملانصرالدین/نبویان با شاخ دروغ گفته، اما هیچکس به او نگفته که ابرویی بالای چشم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در این نشست علنی گفت: در FATF از ایران خواسته شد تا سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه و حماس و همه نیروهای مقاومت را به عنوان تروریست اعلام می کنند ظاهراً راه کاملاً اشتباه دولت آقای روحانی را دنبال […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در این نشست علنی گفت: در FATF از ایران خواسته شد تا سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه و حماس و همه نیروهای مقاومت را به عنوان تروریست اعلام می کنند ظاهراً راه کاملاً اشتباه دولت آقای روحانی را دنبال می کنیم روحانی به بهانه FATF واکسن وارد نکرد یکی گفته است که ملت ایران حامی مالی تروریسم است!

می گویند روزی مولان نصرالدین به نانوایی رفت و با دیدن صف طولانی نان به دروغ گفت که در کوچه بالا غذای نذری می دهند. مردم خط را ترک کردند و برای گرفتن غذای رایگان به کوچه بالا دویدند. مولان نصرالدین وقتی دید مردم به آن طرف می دوند، دروغ خودش را باور کرد و به آن طرف دوید تا غذای مجانی را از دست ندهد.

حالا حکایت پیامبران و همکاران تندرو آنهاست که زمانی در مورد FATF دروغ می گفتند و حالا خودشان هم باور کرده اند و مثل ملا نصرالدین به دنبال دروغ هایی که گفته اند می دوند. البته لشکرکشی ملا نصرالدین مایه خنده و شادی بود، اما لشکرکشی او ملتی را بر خاک سیاه نشاند.

نبویان قبلاً یک دروغ شاخدار دیگر گفته بود، اما چون فرقه انقلابی نما مصونیت آهنین دارد، هیچکس به او نگفته که ابری روی چشمانت است. وی به دروغ از سوگند ابهت یاد کرد و گفت: می خواهم خبر جدیدی به شما بدهم، آنهایی که غیرت دارند گوش کنند، آمریکایی ها گفته اند با ایران رابطه بانکی برقرار می کنیم به شرطی که حاج قاسم سلیمانی را تحویل بگیرند. ما و آنها رفتند. قول داده اند این کار را در آمریکا انجام دهند و به خدا قسم برگشته اند! وزیر کشور (ظریف) به آمریکا رفت، قول داد و برگشت. نام حاج قاسم در FATF آمده است، این دردها را کجا باید بشماریم؟

وی اکنون با صراحت به دروغ هایی که زندگی سیاسی خود را بر اساس آن بنا نهاده است ادامه می دهد و می گوید: در FATF از ایران خواسته شده است که سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه، حماس، یمن و تمامی نیروهای مقاومت را نابود کند. او را تروریست اعلام کنید!»

از انبیا می خواهیم از قسمت FATF که می گوید «ایران سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه، حماس، یمن و همه نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کند» پرینت بگیرند و به مردم نشان دهند تا ملت بتوانند از جهل بیرون آمد و این علم تنها با او باقی نماند!

البته چنین چیزی فقط در مغز این جماعت است و وجود خارجی ندارد و وقتی این فرد بتواند نام شهید سلیمانی را در FATF نشان دهد، این برداشت را هم علنی می کند!

در مورد واکسن کرونا نیز ماجرا را تحریف کردند و در حالی که دوستانشان از جمله وزیر بهداشت دولت قبل و علیرضا زاکانی شهردار تهران نامه ای مبنی بر عدم واردات واکسن کرونا امضا کردند، دولت روحانی قرارداد را به روی دولت بست. واردات واکسن کرونا و بخشی از آن نیز وارد شد و مابقی به محض شروع به کار دولت رئیس جمهور بر اساس همان قرارداد قبلی وارد کشور شد.

اما این دسته از دروغگویان در جمع مردم گفتند که روحانی به بهانه FATF وارد نشد و رئیسی وارد شد و حالا خودشان هم همین دروغ را باور کرده و مدام تکرار می کنند.

جالب اینجاست که این مرد که گویا خود را کارشناس FATF می‌داند، می‌گوید پس از امضای او در سال ۲۰۱۶، تحریم‌های ایران کاهش پیدا نکرد!

اگر نمی دانید باید بدانید FATF مربوط به تراکنش های مالی و بانکی است و ربطی به تحریم های آمریکا، اروپا و حتی سازمان ملل ندارد. ممکن است کشوری حتی تحریم هم نداشته باشد اما با نپیوستن به FATF نتواند در سطح بین المللی تراکنش های بانکی و مالی انجام دهد. حتی در حال حاضر، ایران در بسیاری از مبادلات مالی خود با کشورهایی مانند عراق و چین، با موانعی فراتر از تحریم‌ها از سوی FATF مواجه است.
همچنین FATF هرگز در هیچ بیانیه ای اعلام نکرده است که ملت ایران حامی مالی تروریسم است.

از این نوع دروغ ها زیاد است که خودشان می کنند و نقل می کنند. مثلاً سال‌هاست که این دروغ را می‌گویند که نتانیاهو می‌گوید «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند» و مدام به دروغ آشکار خود اشاره می‌کنند و عده‌ای ساده لوح هم آن را باور می‌کنند.

خطاب به پیامبرانی که دائماً در این مورد دروغ می گویند، «امر به معروف و نهی از منکر» را موقت می گویم: «آنچه می گویید کذب محض است، دروغ هم حرام است و به قول معصوم کلید هر زشتی است». مایه شرمساری است که فردی در لباس روحانیت و در مقام نمایندگی مجلس، این چنین علنی و بی خیال در مورد خدا و خلق خدا دروغ می گوید و تکرار می کند.

آقای محمود نبویان پسر مهدی با شناسنامه شماره 9! اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، از مردم و کسانی که به آنها دروغ گفته اید عذرخواهی کنید و از خداوند طلب آمرزش کنید که با اینکه دروغگویان را دوست ندارد، اما بسیار توبه پذیر است.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.