افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

زمان بندی نامناسب، ضعف ETF های اتریوم

  • کد خبر : 368000
زمان بندی نامناسب، ضعف ETF های اتریوم

بابی زاگوتا معتقد است که ETF های اتریوم اگر همزمان با ETF های بیت کوین در ژانویه راه اندازی می شدند، عملکرد بهتری داشتند. او به چالش های فعلی بازار دارایی های پرخطر و عدم اطمینان ناشی از انتخابات و مسائل نظارتی اشاره کرد که بر عملکرد ETF های اتریوم تأثیر منفی گذاشته است. به […]

بابی زاگوتا معتقد است که ETF های اتریوم اگر همزمان با ETF های بیت کوین در ژانویه راه اندازی می شدند، عملکرد بهتری داشتند. او به چالش های فعلی بازار دارایی های پرخطر و عدم اطمینان ناشی از انتخابات و مسائل نظارتی اشاره کرد که بر عملکرد ETF های اتریوم تأثیر منفی گذاشته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، صندوق های اتریوم در دو ماه اول فعالیت خود با خروج خالص سرمایه مواجه شدند و همچنان رقابت سختی با سایر پروتکل های بلاک چین مانند سولانا دارند.

بررسی چالش های ETF اتریوم در بازار

بابی زاگوتا، مدیرعامل Bitstamp در ایالات متحده، گفت که ETF های اتریوم اگر در ماه ژانویه در کنار ETF های بیت کوین راه اندازی می شدند، عملکرد بهتری داشتند. بابی زاگوتا، مدیر ارشد تجاری ایالات متحده و جهانی بیت استمپ، در مورد ETF های اتریوم در رویداد TOKEN2049 گفت.

من فکر می کنم آنها انتظارات را برآورده نکردند، اما این نظر من در این مقطع زمانی است (ممکن است در آینده تغییر کند).

وی افزود:

رمزارزها در حال حاضر مانند هر دارایی پرخطر دیگری رفتار می کنند. این نشان می‌دهد که این بازار نسبت به یکی دو سال پیش رشد بیشتری پیدا کرده است.

بر اساس داده‌های CoinGlass، صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) در 10 ژانویه 2024 راه‌اندازی شدند و توانستند 17.5 میلیارد دلار جریان خالص ورودی در این هشت ماه ثبت کنند. البته ETF های بیت کوین نیز ایمن نیستند، همانطور که در این مقاله گفته شد ممکن است هکرهای کره شمالی به سراغ ETF های بیت کوین بروند!

با این حال، ETF های اتریوم هفت ماه پس از بیت کوین در ماه جولای راه اندازی شدند و در این دو ماه اندکی بیش از 600 میلیون دلار خروجی خالص داشته اند. زاگوتا گفت:

ETF نقطه ای اتریوم در زمانی راه اندازی شد که فشار زیادی بر بازار و فشار زیادی بر بازار دارایی های ریسک به طور کلی وجود داشت.

در این لحظه مردم منتظرند. من فکر می کنم به دلیل عدم اطمینان در مورد انتخابات، مسائل نظارتی ایالات متحده و برخی دیگر از مسائل سیاسی-اجتماعی، آنها منتظرند تا ببینند در حال حاضر چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر نسبتاً همه روی دستان خود نشسته اند و تماشا می کنند.

در نتیجه، به نظر من، همه اینها بر عملکرد ETF اتریوم تأثیر گذاشته است. من فکر می کنم که اگر ETF اتریوم همزمان با بیت کوین ETF راه اندازی می شد، عملکرد بهتری داشت.

به نظر می رسد دیگران موافق باشند، زیرا جی پی مورگان گفته است که مقایسه ETF های اتریوم و بیت کوین منصفانه نیست.

طبق داده‌های Farside Investors، در بیش از 38 روز معاملاتی ETF‌های اتریوم، کمتر از یک سوم جریان خالص مثبت داشته است. این عمدتاً به دلیل ادامه جریان خروجی از صندوق Ethereum Trust Grayscale و عملکرد ضعیف نسبی سایر ETFها بود.

اکنون اتریوم با چالش بیشتری روبرو است زیرا اکنون جایگزین های بیشتری برای این توکن وجود دارد و جذابیت بیشتری دارند. و بله، بسیاری از آنها از نظر استفاده، حجم و قیمت هنوز به سطح اتریوم نرسیده اند. اما همانطور که می دانید سولانا، برخی از این پروتکل ها بسیار مورد توجه هستند. شکی نیست که این سنگین ترین رقابت اتریوم است.

زاگوتا گفت ممکن است در پایان سال امیدی برای اتریوم وجود داشته باشد:

من شخصا معتقدم که همه چیز به زودی مشخص خواهد شد. انتخابات، نرخ بهره، من همچنین امیدوارم که روند تغییرات نظارتی را در ایالات متحده آغاز کنم.

زاگوتا پیش بینی می کند که سه ماهه چهارم سال بازار فعال او همچنین با احتیاط حدس می‌زند که شاهد حرکت‌های صعودی قیمت در بازار، به‌ویژه در میان آلت‌کوین‌ها خواهد بود. نیک فورستر، تاجر سابق وال استریت، در اوایل این ماه گفت که تا پایان سال 2024، اتریوم شانس کمی برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید تاریخ دارد. زیرا اتریوم در انتخاب روایت خود و سرقت سرمایه از سهام فناوری مشکل داشته است.

با این حال، برخی هنوز به آینده اتریوم خوش بین هستند. ممکن است به زودی یک رالی صعودی اتریوم و سایر آلتکوین ها رخ دهد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-18 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.