افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

شرکت تولید کننده پیجر در کدام کشور است؟

  • کد خبر : 367995
شرکت تولید کننده پیجر در کدام کشور است؟

به گزارش مانیبان، شرکت تایوانی «گلد آپولو» روز چهارشنبه ساخت پیجر مدل IR 924 را تکذیب کرد که بسیاری از آن ها به طور همزمان در لبنان منفجر شدند. این شرکت ادعا کرد که این پیجرها توسط یک شرکت اروپایی به نام BAC بر اساس قرارداد مجوز تولید شده و Gold Apollo تنها مجوز این […]


به گزارش مانیبان، شرکت تایوانی «گلد آپولو» روز چهارشنبه ساخت پیجر مدل IR 924 را تکذیب کرد که بسیاری از آن ها به طور همزمان در لبنان منفجر شدند. این شرکت ادعا کرد که این پیجرها توسط یک شرکت اروپایی به نام BAC بر اساس قرارداد مجوز تولید شده و Gold Apollo تنها مجوز این برند را صادر کرده و در تولید این محصول دخالتی نداشته است.

وزارت امور اقتصادی تایوان نیز اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر صادرات مستقیم این دستگاه به لبنان وجود ندارد و این پیجرها پس از تولید دستکاری شده اند.

نیویورک تایمز و خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که مقامات رژیم صهیونیستی از مقدار کمی مواد منفجره در این پیجرها استفاده کرده اند.

تحلیلگران در تایوان ابراز تردید کردند که دولت تایوان یا شرکت گلد آپولو عمدا در حمله آشکاری که منجر به کشته شدن چندین نفر و زخمی شدن بیش از 2700 نفر شد، دست داشته باشد. با این حال، این حادثه توجه ناخواسته ای را به تایوان و صنعت فناوری آن جلب کرد که سهم عمده ای در تولید جهانی نیمه هادی ها دارد.

به گزارش الجزیره، تایوان از آغاز جنگ غزه تاکنون در مورد تعداد شهدای فلسطینی سکوت اختیار کرده است، اما عملیات حمله به الاقصی را محکوم کرده است. تایوان روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد زیرا این رژیم تایپه را به رسمیت نشناخته است. با این حال، هر دو رابطه نزدیک با ایالات متحده دارند.

منبع: همشهری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.