افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

درویش: گاریدو گفت فعلا به بازیکن نیاز نداریم/ دلواپسان به دنبال تمدید قرارداد ارونوف هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367853
درویش: گاریدو گفت فعلا به بازیکن نیاز نداریم/ دلواپسان به دنبال تمدید قرارداد ارونوف هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی این تیم درخواست بازیکن جدیدی ندارد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار با کارلوس گاریدو در گروه خبرنگاران و درباره جذب بازیکن جدید گفت: گاریدو در این جلسه اعلام کرد که هیچکس بهتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس نیست و می کند. ماشاالله فعلا بازیکن جدیدی نمیخوام […]

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی این تیم درخواست بازیکن جدیدی ندارد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار با کارلوس گاریدو در گروه خبرنگاران و درباره جذب بازیکن جدید گفت: گاریدو در این جلسه اعلام کرد که هیچکس بهتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس نیست و می کند. ماشاالله فعلا بازیکن جدیدی نمیخوام هر پست دو یا سه بازیکن دارد و آنها گفتند در حال حاضر نیازی به بازیکن جدید ندارند.

وی در خصوص اتمام قرارداد استون اورونوف در پایان فصل و نگرانی هواداران از تمدید قرارداد با این بازیکن ازبکستانی گفت: ابتدای فصل است و او تا پایان فصل قرارداد دارد. فصل.” هودر خیلی نگران نیست و افراد نگران هستند که نگران هستند و به دنبال حاشیه سازی هستند. حالا که همه کار ما تمام شده دنبال حاشیه هستند، حالا در ابتدای فصل تیمی را پیدا کنید که به دنبال تمدید قرارداد برای سال آینده با بازیکنی باشد که تا پایان فصل قرارداد دارد؟ آنها به دنبال رفع التهاب بازیکن و تیم هستند و انشالله تمدید قرارداد او به موقع انجام می شود.

درویش در خصوص جدایی سینا اسدبیگی در آخرین روز نقل و انتقالات اظهار داشت: از زحمات او قدردانی می کنم. او جوان و با استعداد است و تیم خوب جدید از توانایی او استفاده خواهد کرد. اساس خلقت رفتن و آمدن است بسته به ترافیکی که در تیم داریم، گریدو به اسدبیگی گفت اگر در پرسپولیس بمانی بازی به تو نمی رسد و بهتر است به تیمی بروی که بتوانی استعداد خود را نشان بدهی. استعداد او عضوی از خانواده پرسپولیس است و برای او در همه جا آرزوی موفقیت داریم.

وی در خصوص اینکه طبق گفته وزیر ورزش دیگر بازی های تیم های ایرانی در آسیا در ورزشگاه شهر قدس برگزار نمی شود، گفت: من هم مثل شما باید بررسی کنم که امکان برگزاری بازی در کدام ورزشگاه وجود دارد. بازی مقابل پاختاکور. . اما برای کشوری با این وسعت و استعداد و مکان های بسیار قابل بهره برداری، این وضعیت شرم آور و شرم آور است. ما تیم اول یا دوم آسیا هستیم و استعدادهای زیادی داریم اما زیرساخت نداریم و همیشه آواز می خوانیم. چند سالی است که خبر نوسازی ورزشگاه آزادی را می شنویم اما هیچکس پیگیری نکرده است. این در حالی است که سال گذشته در همان زمان تمام امکانات برای بازسازی ورزشگاه آزادی بسیج شد.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: مسئولان فدراسیون باید بعد از پایان لیگ به ما اعلام می کردند که با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی راهکاری برای ورزشگاه داریم. یک هفته قبل از بازی گفتند برویم زمین را پیدا کنیم! مسئولان فدراسیون مصاحبه کرده بودند که استقلال و پرسپولیس برای خودشان ورزشگاه بسازند. باید بگویم که زمین و ورزشگاه در سوپرمارکت یافت نمی شود، بنابراین به بازار می روم و آنها را می خرم یا به تجار قرض می دهم و برای برخی مسابقات از آنها استفاده می کنم. این یک آدرس اشتباه است و فردی که مسئول برگزاری مسابقه است و وضعیت زیرساخت ها را می داند باید به ما اطلاع دهد که این شرایط وجود دارد و شما باید فکری به حال آن کنید. برگزارکنندگان مسابقه باید به ما بگویند که یک، دو یا سه استادیوم برای بازی وجود دارد، نه اینکه یک هفته قبل از مسابقه نمی دانیم کجا بازی کنیم.

درویش با اشاره به مکاتبه با مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) به جای شهر قدس، گفت: طی نامه ای به مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) از آنها خواستیم با توجه به اینکه این ورزشگاه دارد، بازی های خود را در آنجا برگزار کنند. استاندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا، به ویژه به این دلیل که ظرفیت آن 32.33 هزار نفر است. به خصوص اینکه همه ما از حضور و حمایت هواداران صحبت می کنیم، اما وقتی به دلیل محدود بودن نمی توانیم از این نتیجه خوب استفاده کنیم، بازی چه فایده ای دارد؟ ما در ورزشگاه بازی می کنیم، نه تنها درآمدی نداریم، بلکه 2، 3 میلیارد خرج می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به فوت یکی از هواداران ملوان در دیدار مقابل سپاهان یادآور شد: درگذشت یکی از هواداران ملوان را تسلیت می گویم. فوتبال با هواداران خوب است، کم کاری ناشی از مرگ ملوان بود، این اتفاق در جای دیگر افتاد، نصف داوران استعفا می دادند، اما حالا هر کدام دیگری را مقصر می دانند.

درویش افزود: همه ما باید رضایت هواداران را جلب کنیم و بهترین امکانات را به آنها ارائه دهیم اما نمی توانیم. وقتی به کشورهای حوزه خلیج فارس می رویم و امکانات و میادین آموزشی آنها را می بینیم، حسادت می کنیم. به جای این همه شعار در سال های مختلف، اگر کمی عمل می کردیم و به جای خودنمایی، امروز این مشکلات را نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: از اردوی آنها در کشورهای حاشیه خلیج فارس پرسیدیم و گفتند علاوه بر ورزشگاه اصلی 8 اردو دارند. این مردم از دنیای دیگری نمی آیند و این کشور از نظر وسعت به اندازه یک منطقه کوچک ایران است، اما چگونه می توانند چنین امکاناتی داشته باشند؟ لمس، احساس و مدیریت دست به دست هم می دهند تا این موقعیت را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش یک زمین خوب در بازی این تیم گفت: پرسپولیس دو روز پیش یک بازی انجام داد و برخی از هواداران در مورد آن بازی به من گفتند که در ده سال اخیر هیچ بازی از یک تیم ایرانی را ندیده‌اند. یونا یکی از دلایلی که پرسپولیس مقابل الاهلی اینطور بازی کرد، زمین بازی خوب بود.

و افزود: ما خیلی صحبت کرده ایم و خسته شده ایم، امیدواریم این حرف ها و شعارها محقق شود و دغدغه دیگر ما ارتقای کیفیت بازی است نه جایی که باید بازی کنیم. وقتی زمین خوب نیست، مربی باید تجزیه و تحلیل کند که تیم چگونه می تواند در زمین بد بازی کند تا بازیکن آسیب نبیند و تیم به هدفش برسد.

وی در خصوص سهمیه های خارجی پرسپولیس و اضافه شدن سهمیه نبیل بهویی و پاسخ فدراسیون گفت: جالب اینجاست که امروز بیست و هشتم است و به ما اعلام کردند که سقف قرارداد افزایش می یابد در حالی که پنجره بسته بود. چند روزی است. چگونه می توانید امروز نامه ای تحویل دهید که چند روز پیش پنجره آسیایی بسته شد؟ چگونه دیگران این نامه را می فهمند و ما نمی فهمیم. امیدوارم روزی با ما مثل سایر تیم ها رفتار شود.

وی در پاسخ به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه پرسپولیس مالک ورزشگاه شهید کاظمی نیست، یادآور شد: قبلاً سند به نام شهرداری بود اما ورزشگاه. در اختیار ما بود و شهرداری هزینه های تعمیر را به ما داد.» به علی جوادی مدیرعامل ورزش تهران گفتم باید بودجه بدهند، اگر ورزشگاه را نداشتیم باید هزینه نگهداری میلیاردی بدهند. ما باید دست به دست هم دهیم و گره ها را باز کنیم نه اینکه گره بزنیم.

وی در خصوص تاخیر در صدور رای شکایت باشگاه از علیرضا بیرانوند گفت: امیدواریم از مسئولان بخواهیم چه مدارک دیگری برای کمک به صدور حکم برای آنها ارسال شود، اما امیدواریم با توجه به اینکه تمام مدارکی که صادر شده است. درخواست ها را دریافت کرده اند، مطمئناً در روزهای آینده حکم برای اعلام آن را دریافت خواهند کرد.

درویش درباره برگزاری دربی پایتخت در اراک بیان کرد: وقتی استقلال محل برگزاری را به عنوان میزبان انتخاب کرده است، ما مهمانان باید تسلیم باشیم، اما سوال اینجاست که آیا می توان 100 هزار، 200 هزار تماشاگر در یک ورزشگاه ظرفیت داشت؟ از 10000 تا 12000 نفر؟ بیایید، مخصوصاً چون کنترل این تعداد تماشاگر در یک شهر سخت است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بتوانید مسابقه را جشن بگیرید.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان با اشاره به دیدار این تیم مقابل الاهلی در هفته اول لیگ برتر گفت: با تشکر از کادر فنی و بازیکنان که تا دقیقه 100 تمام تلاش خود را کنار گذاشتند. زمین به عنوان برنده و زیر جو ورزشگاه و تشویق هواداران الاهلی. اما در داوری نسبت به پرسپولیس بی انصافی شد. برخی از داوران فیفا و دنیا اشاره کردند که آن صحنه پنالتی بود، اما نمی دانم VAR چه خصومتی با ما دارد که همه جا علیه ماست و صحنه های داوری هم بود که قرار است بیاوریم. بالا که آنها برای ما سوت زدند.

وی تاکید کرد: البته این مانع از پیروزی ما نمی شود اما توانستیم از فوتبال ایران در دنیا دفاع کنیم. ما نشان دادیم که مقابل تیمی که 200 میلیون دلار پول داشت و فقط چند بازیکن داشت، برخی تیم ها بهانه ای کردند که سقف را بالا ببریم تا بتوانیم با این تیم ها بجنگیم چون بازیکنان چند صد میلیون دلار دارند، اما این پول را دیدیم. . همه چیز نیست، البته پول مهم است. بله، اما اینطور نیست که اگر بهترین بازیکنان دنیا را بخرید، قطعا قهرمان می شوید و پرسپولیس هم این را ثابت کرد و اگر ظلم و بی مهری داور نبود، نتیجه می شد. متفاوت بود و امیدواریم در بازی های آینده جبران کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.