افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

حرم امامزاده صالح (ع) تهران میزبان «محفل» بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 367850
حرم امامزاده صالح (ع) تهران میزبان «محفل» بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، برنامه «محفل» به تهیه کنندگی گروه تلویزیونی حوزه هنری رسانه وحدت در دو فصل در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد. گرم، صمیمی و مجلل. برنامه ای که شادی و نشاط معنوی و مذهبی را در قالبی بدیع و مماس به ذائقه عموم می رساند. تراز شده […]

به گزارش خبرنگار مهر ، برنامه «محفل» به تهیه کنندگی گروه تلویزیونی حوزه هنری رسانه وحدت در دو فصل در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد. گرم، صمیمی و مجلل. برنامه ای که شادی و نشاط معنوی و مذهبی را در قالبی بدیع و مماس به ذائقه عموم می رساند. تراز شده است و همدستان انجام داده بود

استقبال چشمگیر حضار از این برنامه قرآنی دست ساز شد تمرین کنندگان آنها باید فکر کنند که اجرای برنامه محدود به استودیو نیست و آن را برای مخاطبان خود بیاورند. شهرهای مختلف ایران و اکنون کشورهای مختلف میزبان «جشنواره قرآنی» ایران هستند.

بر این اساس و به مناسبت هفته وحدت و میلاد خجسته خاتم پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)صلی الله علیه وسلم خدا در برابر او خدایا و صلح) و امام جعفر صادق (علیه السلام) این جشن امروز ساعت 16:30 با شعار علی عشق النبی (ص) دنبال کننده من فلسطینی هستمتجریش در آستان مقدس امامزاده صالح (علیه السلام) اجرا می شود.

لازم به ذکر است در این جشن برنامه های متنوعی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعر خوانی، سرود و ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار می شود. ابتهال و منبر قرآن و… برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم معنوی می توانند با استفاده از مترو، اتوبوس و یا وسایل نقلیه شخصی امروز خود را به محفل قرآنی تهران برسانند.

برای رسیدن به امامزاده صالح (علیه السلام) با مترو کافیست از خط یک مترو تهران استفاده کنید و در ایستگاه آخر پیاده شوید. میدان تجریش آخرین ایستگاه یک خط مترو (کهریزک – تجریش) است. پس از پیاده شدن از مترو در ایستگاه تجریش، در کمتر از چند دقیقه پیاده روی در خیابان شهرداری، گنبدهای امامزاده را خواهید دید.

برای رسیدن به امامزاده صالح (علیه السلام) با اتوبوس کافیست از اتوبوس استفاده کنید پرمدعا از میدان راه آهن به سمت تجریش بروید و در ایستگاه پایانه تجریش که درست روبروی حرم قرار دارد، پیاده شوید.

برای رسیدن به امامزاده با ماشین، کافی است از خیابان ولیعصر به سمت شمال حرکت کنید تا به میدان تجریش برسید. چند متر بالاتر از میدان تجریش وارد اولین خیابان سمت راست خود شوید و ماشین خود را در پارکینگ عمومی آن پارک کنید و در کمتر از چند دقیقه به حرم امامزاده صالح و جشنواره «محفل» خواهید رسید.

خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران خبرگزاری مهر حال و هوای این جشن را به صورت زنده با شما به اشتراک می گذارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.