افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ما هیچ نقشی در حملات دیروز و امروز لبنان نداشتیم.

  • کد خبر : 367834
ما هیچ نقشی در حملات دیروز و امروز لبنان نداشتیم.

آفتاب نیوز: جان کربی، سخنگوی و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، چهارشنبه به وقت محلی درباره انفجار پیجرهای حزب الله لبنان توسط اسرائیل گفت: آنچه می توانم به شما بگویم این است که ما به هیچ وجه در این رویدادها دخالتی نداریم. دیروز یا امروز ما درگیر نبودیم و من جزئیات […]

آفتاب نیوز:

جان کربی، سخنگوی و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، چهارشنبه به وقت محلی درباره انفجار پیجرهای حزب الله لبنان توسط اسرائیل گفت: آنچه می توانم به شما بگویم این است که ما به هیچ وجه در این رویدادها دخالتی نداریم. دیروز یا امروز ما درگیر نبودیم و من جزئیات بیشتری برای ارائه ندارم.”

کربی که با سوالات متعدد خبرنگاران در مورد این انفجارها مواجه شده بود، تکرار کرد: “هیچ چیز دیگری برای ارائه وجود ندارد.”

وی در پاسخ به این سوال که چقدر نگران این هستید که این انفجارها در لبنان باعث افزایش تنش شود؟ وی گفت: ما می خواهیم شاهد پایان جنگ باشیم و هر کاری که از ابتدا انجام داده ایم برای جلوگیری از تشدید درگیری ها طراحی و برنامه ریزی شده است.

این مقام دولت جو بایدن ادامه داد: ما همچنان معتقدیم که یک مسیر دیپلماتیک به ویژه با لبنان امکان پذیر است. ما همچنان بر این باوریم که اگرچه کار سخت‌تر می‌شود، اما مطمئناً به پایان آن نزدیک‌تر نیستیم. ما معتقدیم که توافق آتش‌بس و مذاکره برای آزادی گروگان‌ها بهترین نتیجه است و آن را دنبال می‌کنیم.

کربی درباره توافق آتش‌بس در غزه نیز گفت: متأسفانه اکنون نسبت به یک هفته پیش نزدیک‌تر نیستیم، بنابراین دیدن تأثیر فوری این تحولات دشوار است، اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از گشایش جبهه دوم جنگ در لبنان، دیپلماسی فشرده انجام می دهیم.

این سخنگوی دولت بایدن همچنین گفت: ما تمایلی به تشدید تنش در منطقه نداریم و معتقدیم راه حل بحران از طریق دیپلماسی است نه عملیات نظامی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.