افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اعتراض پرسپولیس به ستاد دربی!

  • کد خبر : 367825
اعتراض پرسپولیس به ستاد دربی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش پس از دیدار با کارلوس گاریدو مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جذب بازیکن جدید گفت: گاریدو در این جلسه عنوان کرد که هیچکس بهتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس نیست و نمی‌خواهد بازیکن جدیدی باشد. یک بازیکن در حال حاضر به گزارش ایرنا، وی در خصوص فسخ قرارداد استون […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش پس از دیدار با کارلوس گاریدو مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جذب بازیکن جدید گفت: گاریدو در این جلسه عنوان کرد که هیچکس بهتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس نیست و نمی‌خواهد بازیکن جدیدی باشد. یک بازیکن در حال حاضر

به گزارش ایرنا، وی در خصوص فسخ قرارداد استون اورنوف در پایان فصل و اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد با این بازیکن ازبکستانی تمدید کند یا خیر، گفت: ابتدای فصل است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. پایان فصل هودر خیلی نگران نیست و این مردم نگران هستند که به دنبال حاشیه سازی هستند. در ابتدای فصل کدام تیم به دنبال تمدید بازیکنی است که تا پایان فصل قرارداد دارد؟ هدف رفع التهاب بازیکن و تیم است و تمدید قرارداد او به موقع انجام می شود.

درویش در خصوص جدایی سینا اسدبیگی در آخرین روز نقل و انتقالات اظهار داشت: از زحمات او قدردانی می کنم. او جوان و با استعداد است و تیم جدیدش از توانایی او استفاده خواهد کرد. با توجه به ترافیکی که در تیم داریم، گریدو به اسدبیگی گفت که اگر در پرسپولیس بمانی بازی را نمی گیری و بهتر است به تیمی بروی که بتوانی استعداد خود را نشان بدهی.

وی در خصوص اینکه طبق گفته وزیر ورزش، بازی های تیم های ایرانی در آسیا در ورزشگاه شهر قدس برگزار نمی شود، گفت: برای بازی مقابل پاختاکور باید مشخص کنیم که در کدام ورزشگاه است. می توان جشن را برگزار کرد. اما برای کشوری با این سطح و استعداد و جاهای زیاد، چنین شرایطی مایه شرمساری و پشیمانی است. ما تیم اول یا دوم آسیا هستیم و استعدادهای زیادی داریم اما زیرساخت نداریم و همیشه آواز می خوانیم. چند سالی است که درباره نوسازی ورزشگاه آزادی صحبت می کنیم اما هیچکس پیگیری نکرده است. این در حالی است که سال گذشته در همان زمان تمام امکانات برای بازسازی ورزشگاه آزادی بسیج شده بود.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: مسئولان فدراسیون باید بعد از پایان لیگ به ما اعلام می کردند که با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی راهکاری برای ورزشگاه داریم. یک هفته قبل از بازی گفتند برویم زمین را پیدا کنیم!

وی با اشاره به صحبت های مدیران فدراسیون فوتبال اذعان داشت: مسئولان فدراسیون مصاحبه کرده بودند که استقلال و پرسپولیس برای خودشان ورزشگاه بسازند. باید بگویم که زمین و ورزشگاه در سوپرمارکت یافت نمی شود، بنابراین به بازار می روم و آنها را می خرم یا به تجار قرض می دهم و برای برخی مسابقات از آنها استفاده می کنم. این یک آدرس اشتباه است و فردی که مسئول برگزاری مسابقه است و وضعیت زیرساخت ها را می داند باید به ما اطلاع دهد که این شرایط وجود دارد و شما باید فکری به حال آن کنید. اینطور نیست که ندانیم کجا بازی کنیم، مثل الان، یک هفته قبل از بازی.

درویش با اشاره به مکاتبه با مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: در نامه ای به مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) از آنها خواستیم با توجه به استاندارد بودن این ورزشگاه، بازی های خود را در آنجا برگزار کنند. به ویژه از 32 ظرفیت 33 هزار نفر است. به خصوص اینکه همه ما از حضور و حمایت هواداران صحبت می کنیم، اما وقتی به دلیل محدود بودن نمی توانیم از این نتیجه خوب استفاده کنیم، بازی چه فایده ای دارد؟ ما در ورزشگاه بازی می کنیم، نه تنها درآمدی نداریم، بلکه 2، 3 میلیارد خرج می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به فوت یکی از هواداران ملوان در دیدار مقابل سپاهان یادآور شد: درگذشت یکی از هواداران ملوان را تسلیت می گویم. فوتبال با هواداران خوب است، کم کاری ناشی از مرگ ملوان بود، این اتفاق در جای دیگر افتاد، نصف داوران استعفا می دادند، اما حالا هر کدام دیگری را مقصر می دانند.

درویش افزود: همه ما باید رضایت هواداران را جلب کنیم و بهترین امکانات را به آنها ارائه دهیم اما نمی توانیم. وقتی به کشورهای حوزه خلیج فارس می رویم و امکانات و میادین آموزشی آنها را می بینیم، حسادت می کنیم. به جای این همه شعار سال های مختلف، اگر کمی و به جای کنوانسیون عمل می کردیم، امروز این مشکلات را نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: از اردوی خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس پرسیدند و گفتند که علاوه بر ورزشگاه اصلی 8 اردو داریم. این مردم از دنیای دیگری نمی آیند و این کشور از نظر وسعت به اندازه یک منطقه کوچک ایران است، اما چگونه می توانند چنین امکاناتی داشته باشند؟ لمس، احساس و مدیریت دست به دست هم می دهند تا این موقعیت را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش زمین خوب در بازی این تیم گفت: یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی، زمین خوب بود. برخی در مورد آن مسابقه به من گفتند که هیچ تیم ایرانی تا به حال اینطور بازی نکرده بود. 10 سال گذشته

درویش با اشاره به وعده هایی که در سال های اخیر داده شده است، گفت: خیلی حرف زدیم و خسته شدیم، امیدواریم این حرف ها و شعارها عملی شود و دغدغه بعدی ما ارتقای کیفیت بازی است نه اینکه کجا می رویم. زمین خوب نیست، مربی باید تجزیه و تحلیل کند که تیم در زمین بد چگونه باید بازی کند تا بازیکن آسیب نبیند و تیم به هدفش برسد.

وی در پاسخ به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه پرسپولیس مالک ورزشگاه شهید کاظمی نیست، یادآور شد: قبلاً سند به نام شهرداری بود اما ورزشگاه. در اختیار ما بود و شهرداری هزینه تعمیرات را به ما داد.» به علی جوادی مدیرعامل ورزش تهران گفتم باید بودجه بدهند، اگر ورزشگاه را نداشتیم باید هزینه نگهداری میلیاردی بدهند. ما باید دست به دست هم دهیم و گره ها را باز کنیم نه اینکه گره بزنیم.

مدیرعامل پرسپولیس از افزایش سقف بودجه انتقاد کرد و تصریح کرد: امروز به ما اطلاع دادند که سقف قرارداد چقدر خواهد بود در حالی که زمان ارسال اسامی تیم ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا 5، 6 روز پیش به پایان رسید. . امیدواریم روزی با پرسپولیس هم مثل سایر تیم ها رفتار شود.

وی همچنین درباره تاخیر در تصمیم گیری شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند گفت: امیدواریم مدارک به دستشان برسد و در روزهای آینده حکم را اعلام کنند.

درویش درباره برگزاری دربی پایتخت در اراک بیان کرد: وقتی استقلال محل برگزاری را به عنوان میزبان انتخاب کرده است، ما مهمانان باید تسلیم باشیم، اما سوال اینجاست که آیا می توان 100 هزار، 200 هزار تماشاگر در یک ورزشگاه ظرفیت داشت؟ از 10000 تا 12000 نفر؟ بیا مشکلی نیست به خصوص که کنترل این تعداد تماشاگر در یک شهر سخت است.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان با اشاره به دیدار این تیم مقابل الاهلی در هفته اول لیگ برتر گفت: بازیکنان تا آخرین لحظه تلاش کردند تا برنده زمین را ترک کنند و زیر بار نرفتند. جو ورزشگاه و تشویق هواداران الاهلی اما در داوری این اتفاق برای پرسپولیس بی انصافی بود و چند داور از فیفا و جهان به پنالتی بودن آن اشاره کردند. از نظر ما در برابر VAR که همیشه علیه ما است، نمی دانیم.

وی تاکید کرد: البته این مانع از پیروزی ما نمی شود اما توانستیم از فوتبال ایران در دنیا دفاع کنیم. بازی پرسپولیس مقابل تیمی که فقط برای چند بازیکن 200 میلیون پول داشت، نشان داد که همه چیز پول نیست، البته پول مهم است و اگر بدشانسی و ظلم داور نبود. نتیجه متفاوت می شد و امیدواریم در بازی های آینده آن را جبران کنیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.