افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

دیدار درویش و گاریدو در باشگاه پرسپولیس/ تاکید سرمربی سرخپوشان بر جذب بازیکنان باکیفیت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367798
دیدار درویش و گاریدو در باشگاه پرسپولیس/ تاکید سرمربی سرخپوشان بر جذب بازیکنان باکیفیت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در این باشگاه حضور یافت و با مدیرعامل دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خوان کارلوس گاریدو سرمربی ارتش سرخ پذیرایی کرد و در نشستی مشترک درباره مسائل مختلف تیمی صحبت کردند.رضا درویش ابتدا با تشکر از زحمات و پشتکار مربی، […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در این باشگاه حضور یافت و با مدیرعامل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خوان کارلوس گاریدو سرمربی ارتش سرخ پذیرایی کرد و در نشستی مشترک درباره مسائل مختلف تیمی صحبت کردند.
رضا درویش ابتدا با تشکر از زحمات و پشتکار مربی، بازی زیبای این تیم در عربستان را ارائه و باشگاه از فعالیت مضاعف این تیم ابراز خرسندی کرد.
سرمربی پرسپولیس همچنین از حمایت و حمایت باشگاه از این تیم و همچنین فراهم آوردن امکانات لازم برای آمادگی هر چه بهتر بازیکنان تقدیر کرد.
در این جلسه موضوعاتی از قبیل: وضعیت فعلی تیم، فاصله بین مسابقات، برنامه تمرینی، دربی پیش رو و مسابقات لیگ برتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست صمیمی درباره ایجاد سهمیه جذب بازیکن صحبت شد و سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط تیم و حضور در مسابقات متوالی باید به دنبال جذب بازیکنی باشیم که با توانایی و کیفیت بالا به ما کمک کند. ، و هیچ چیز. عجله ای در این زمینه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز از حضور و همکاری سرمربی قدردانی کرد و اعلام کرد; باشگاه در تقویت تیم و کمک و حمایت از اعضای تیم دریغ نخواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)