افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تزریق ژل گونه چهره این زن را افتضاح کرد + عکس غمگین

  • کد خبر : 367763
تزریق ژل گونه چهره این زن را افتضاح کرد + عکس غمگین

انجام روش های نوین زیبایی و استفاده از روش های نوین مانند هر روش دیگری دارای محدودیت هایی است، زیرا استفاده بیش از حد از هر یک از این روش ها می تواند دقیقاً نتیجه معکوس داشته باشد و عوارض جبران ناپذیری بر جای بگذارد. در بین همه دوستداران زیبایی، افرادی هستند که زیاده روی […]

انجام روش های نوین زیبایی و استفاده از روش های نوین مانند هر روش دیگری دارای محدودیت هایی است، زیرا استفاده بیش از حد از هر یک از این روش ها می تواند دقیقاً نتیجه معکوس داشته باشد و عوارض جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

در بین همه دوستداران زیبایی، افرادی هستند که زیاده روی می کنند و نتیجه آن یک مورد مشابه چیزی است که در این قسمت خواهید دید.

«آناستازیا شاچوک» زنی 32 ساله است که با انجام عمل ها و جراحی های مختلف زیبایی ظاهر خود را به کلی تغییر داده است.

اکنون بزرگترین و در واقع ترسناک ترین گونه در جهان را دارد. او در 26 سالگی زیبایی کاملاً طبیعی داشت، اما در شش سال گذشته ظاهر خود را کاملاً تغییر داده است.

او جراحی های زیبایی زیادی انجام داد تا بتواند چهره ای منحصر به فرد داشته باشد و حالا بزرگ ترین گونه دنیا را در اختیار دارد، البته برخی گونه ها نیز برای او هزینه زیادی داشته اند. او همچنین در شبکه اجتماعی فالوورهای زیادی دارد.

حالا او عکس های قبل و بعد از عمل جراحی خود را با آنها به اشتراک می گذارد تا بیشتر جلب توجه کند و مشهورتر شود. در حال حاضر “آناستازیا” هیچ شباهتی به چهره قبلی خود ندارد و به همین دلیل از طرفداران خود خواسته است که هر کدام از چهره های او را لایک کنند. رای دادن

عکس های او از گذشته کاملاً زیبا هستند، با موهای قهوه ای، چشمان قهوه ای، آرایش ملایم و بدون پرکننده.

اما عکس های فعلی او با موهای صورتی، عینک آبی، آرایش چشمگیر و گونه های بلند همراه است. در این سال ها لب های او به دلیل تزریق ژل بسیار بزرگ شده و می توان گفت با انتشار پستی در اینستاگرام زیبایی طبیعی خود را به کلی از دست داده است.

کامنت های بی شماری دریافت کرد و مردم نظرات مختلفی در مورد این پست نوشتند. برخی از آنها چهره فعلی و برخی دیگر چهره گذشته خود را ترجیح داده اند.

اما در هر صورت این خانم که در حال حاضر صاحب بزرگترین گونه های دنیاست، از چهره جدیدش خوشش می آید و اصلا با این عقیده که چهره قبلی اش بهتر بود، نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.