افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

علیرضا دبیر: یک میلیارد تومان مالیات از حساب مدال آوران کسر شده است. کشتی در بازی های المپیک وزن ورزش ایران را به دوش می کشد… – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 367605
علیرضا دبیر: یک میلیارد تومان مالیات از حساب مدال آوران کسر شده است. کشتی در بازی های المپیک وزن ورزش ایران را به دوش می کشد… – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

حمایت مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی با حضور رئیس مجلس برگزار شد.در این مراسم با حضور احمد دنیامالی (وزیر ورزش و جوانان)، محمود خسروی وفا (رئیس کمیته ملی المپیک)، امیرحسین ثابتی و چند تن دیگر از نمایندگان مجلس از مدال آوران المپیک پاریس و جهان نیز حضور داشتند. مسابقات کشتی فرنگی جوانان و جوانان […]

حمایت مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی با حضور رئیس مجلس برگزار شد.
در این مراسم با حضور احمد دنیامالی (وزیر ورزش و جوانان)، محمود خسروی وفا (رئیس کمیته ملی المپیک)، امیرحسین ثابتی و چند تن دیگر از نمایندگان مجلس از مدال آوران المپیک پاریس و جهان نیز حضور داشتند. مسابقات کشتی فرنگی جوانان و جوانان آزاد و فرنگی و کادر مربیان با هدایای نقدی تجلیل شد.
علیرضا دبیر فدراسیون کشتی ایران در این مراسم با اشاره به مدال آوران کشتی گفت:

امیدوارم توجه به کشتی به اندازه مدال آوری باشد در حالی که کشتی همیشه بار ورزش ایران در المپیک را به دوش کشیده است. المپیک پاریس نشان داد که کشتی بار ورزش ایران را در المپیک به دوش می کشد و در 80 سال گذشته هم همین طور بوده است. البته رشته هایی مانند تکواندو و وزنه برداری هم جزو رشته های مدال آور ما هستند و در رشته های دیگر هم مدال هایی کسب شده است اما اکثر مدال های ورزش ایران در بازی های المپیک توسط رزمی کاران به دست آمده است.

هزینه ارسال برای هر نفر حدود 2500 یورو می باشد.

با بودجه ای که داریم مدال های بیشتری از آن کسب کرده ایم. با این بودجه واقعا نمی توانید کاری انجام دهید. فدراسیون کشتی؛ مثل فدراسیون های دیگر نیست و هر کدام از رشته های آزاد و آزاد ما را باید یک فدراسیون دانست. هزینه سفرها که شامل بلیط هواپیما، مجوز و اقامت در هتل است را به یورو پرداخت می کنیم و سالیانه بیش از 60 اکسپدیشن انجام می دهیم. همین دو هفته پیش 40 نفر را به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام کردیم و قیمت بلیط برای هر نفر 135 میلیون بود. جنگنده ها باید 10 شب اقامت داشته باشند یعنی هر شب 240 یورو و در مجموع 2400 یورو برای هر نفر هزینه هتل. این فقط ماموریت ما بود.

پیوسته:

با این بودجه ها اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی بسیار محدود می شود. قبل از ما 24 یا 25 محموله کشتی وجود داشت. باید بچه های نوجوان و جوان را به تورنمنت های خارجی بفرستیم تا حساب شکست هایشان را در آنجا بدهیم.

مبارزان میلیاردها مالیات برای پاداش کسر می کنند

از آقای خسروی وفا تشکر می کنم که به طلای المپیک 10 میلیارد تومان جایزه دادند و بلافاصله به حساب مدال آوران واریز کردند. اما نباید مالیات از پاداش کسر شود و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان کسر شده به حساب مدال آوران واریز شود.

پیوسته:

امیدواریم وزارت ورزش و جوانان به زودی جوایز اعلام شده برای قهرمانان را پرداخت کند. فاصله بین کسب مدال و دریافت جوایز نباید زیاد باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.