افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

قیمت SUI با راه اندازی USDC در شبکه Sui 14٪ افزایش یافت!

  • کد خبر : 367532
قیمت SUI با راه اندازی USDC در شبکه Sui 14٪ افزایش یافت!

با راه اندازی استیبل کوین USDC توسط Circle در بلاک چین، پروژه Sui توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. این همکاری همچنین به یکپارچه‌سازی پروتکل انتقال زنجیره‌ای متقابل (CCTP) اشاره دارد و انتظار می‌رود که تراکنش‌ها را در شبکه سریع‌تر و آسان‌تر کند. به گزارش اسمارتک نیوز، پس از اعلام این خبر، قیمت […]

با راه اندازی استیبل کوین USDC توسط Circle در بلاک چین، پروژه Sui توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. این همکاری همچنین به یکپارچه‌سازی پروتکل انتقال زنجیره‌ای متقابل (CCTP) اشاره دارد و انتظار می‌رود که تراکنش‌ها را در شبکه سریع‌تر و آسان‌تر کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، پس از اعلام این خبر، قیمت Sui بیش از 14 درصد افزایش یافت و در 30 روز گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است. رشد اخیر همچنین به ارتقای پروتکل Mysticeti و راه اندازی صندوق Grayscale مربوط می شود.

افزایش قیمت سوئی پس از اعلام این همکاری

به نظر می رسد که دایره دستخوش تغییرات اساسی است. در اخبار دیگر، Circle دفتر مرکزی خود را به قلب وال استریت منتقل می کند. Sui به دلیل راه اندازی پروژه های بزرگ در بلاک چین توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و این بار با راه اندازی استیبل کوین USDC این کار را انجام داد.

Circle اعلام کرده است که قصد دارد استیبل کوین USDC خود را روی بلاک چین Sui راه اندازی کند. در این اطلاعیه همچنین به ادغام پروتکل انتقال زنجیره متقابل (CCTP) اشاره شده است.

Jeremy Allaire مدیر عامل Circle اشاره کرد که USDC Sui Testnet فعال شده است. این همکاری با Circle، Sui اولین بلاک چین مبتنی بر زبان برنامه نویسی Move خواهد بود که به طور بومی از USDC و CCTP پشتیبانی می کند. در نتیجه، توکن های USDC پل شده اتریوم قبل از راه اندازی در شبکه به wUSDC در Block Explorer تغییر نام خواهند داد.

پس از انتشار این خبر، قیمت Sui بیش از 14 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، Sui با قیمت 1.19 دلار معامله می شود و در 30 روز گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت Sui - منبع: TradingView
نمودار قیمت سوئی چهار ساعته – منبع: TradingView

روند صعودی سویی به 6 سپتامبر (16 شهریور) برمی گردد. زمانی که سویی توانست از روند نزولی خارج شود و وارد لیست 100 سکه برتر بازار شود. رشد چشمگیر قیمت ابریشم چند دلیل عمده دارد از جمله ارتقای عمده پروتکل اجماع Mysticeti که امکان تراکنش های سریع تر در شبکه و همچنین راه اندازی یک صندوق جانبی توسط Grayscale را فراهم می کند.

در ماه های اخیر، فعالیت DeFI در شبکه Swi نیز افزایش یافته است و طبق داده های DeFiLama، کل عرضه قفل شده آن به 736 میلیون دلار رسیده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-18 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.