افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

واکنش فوری پرسپولیس به ادعای بیرانوند

  • کد خبر : 367417
واکنش فوری پرسپولیس به ادعای بیرانوند

به گزارش رکنا، انتشار گزارش کارشناس مالی درباره پرونده علیرضا بیرانوند درگیری جدیدی بین باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد کرده است. از طرفی باشگاه تراکتورسازی و وکیل علیرضا بیرانوند معتقدند که با توجه به شکایت این دروازه بان دو فصل پیش، احتمال فسخ یک طرفه بر اساس تمدید وجود داشت و از طرف دیگر پرسپولیس […]

به گزارش رکنا، انتشار گزارش کارشناس مالی درباره پرونده علیرضا بیرانوند درگیری جدیدی بین باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد کرده است. از طرفی باشگاه تراکتورسازی و وکیل علیرضا بیرانوند معتقدند که با توجه به شکایت این دروازه بان دو فصل پیش، احتمال فسخ یک طرفه بر اساس تمدید وجود داشت و از طرف دیگر پرسپولیس این تمدید را مربوط به بیرانوند می داند. اضافه شده جدید قرارداد و تقاضای قبلی آن شامل نمی شود

بیانیه هومان هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس را بخوانید:

بند اول: فقط حقوق و پاداش قراردادی.

کارشناس پرونده در چهار جلسه و چهار نوبت بررسی تمامی موارد مربوط به مسائل مالی قرارداد آقای بیرانوند را بررسی و در نتیجه گزارشی در 31 صفحه صادر کردند. اسناد مالی در این صفحات بارگذاری شد و نتیجه گیری و نظرات در صفحات 30 و 31 گزارش ارائه شد. این نتیجه شامل شش بند است. در بند اول، کارشناس تایید کرد که در سیستم مالی باشگاه پرسپولیس تنها دو عنوان پرداختی وجود دارد: 1) حقوق بازیکنان و 2) اختیارات قراردادی. فقط این دو عنوان وجود دارد و هیچ عنوانی مربوط به ثواب نیست; برخلاف ادعای آقای بیرانوند، فصلی به نام ثواب وجود ندارد.

بند دوم: پرداخت فقط در چارچوب قرارداد

در بند دوم با توجه به شخصیت حقوقی باشگاه پرسپولیس پرداخت ها فقط در چارچوب قرارداد امکان پذیر است و عنوان شده است که قرارداد آقای بیرانوند عنوان پاداش ندارد و صرفاً بر اساس حقوق و دستمزد است. قرارداد . گزینه ها

بند سوم: تقاضا برای 1.2 میلیارد فصل قبل

در ادامه نظر کارشناسی، کارشناس محترم پرداخت فصول گذشته را بررسی کردند و مبنای این بررسی، تعارضات مختلفی است که آقای بیرانوند و وکیل ایشان طی جلسات کارشناسی و صورتجلسه بیان کرده بودند. با توجه به اینکه مطالبی را مطرح کردند که همخوانی نداشت بررسی کردند و گفتند طبق قرارداد دو فصل گذشته بر اساس اظهارات یک طرفه وکیل آقای بیرانوند هزار و دویست میلیون بدهکار هستند. توماس و کارشناس تصریح کرد که این اظهارات تنها مستند به مدارک متهم (علیرضا بیرانوند) است و باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه رسیدگی به این موضوع خارج از دایره بوده نیازی به ارائه مدرک به کارشناس نداشته است. . مورد زیرا فسخ مربوط به قرارداد 1185 و فسخ نیز مربوط به قرارداد 1185 است و حتی در برگه انصراف سازمان لیگ نیز قید شده است که قرارداد در سال 1185 بوده است.

بند 4: پاداش بیرانوند تایید نشد

نظریه کارشناس در بند چهارم کارشناس مشخص کرد که در تمام اسنادی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشت (اسناد بانکی و پرداختی) دو عنوان پرداخت حقوق و اختیار وجود داشت. این کارشناس تصریح کرد که در قرارداد آقای بیرانوند عنوانی به نام پاداش وجود ندارد. یعنی دو بار تاکید شده که نه در صورت های مالی پرسپولیس و نه در قراردادش چیزی تحت عنوان پاداش وجود نداشت. بنابراین ادعای آقای بیرانوند مبنی بر پرداخت 300 میلیون تومان پاداش کذب بوده و وجود خارجی ندارد.

بند پنجم: تقاضای بیرانوند برای عدد صفر

نظریه کارشناس دو بند دیگر هم دارد که در پنجمین بند تاکید شده کل مبلغ پرداختی باشگاه پرسپولیس به آقای بیرانوند مطابق قرارداد و صحیح بوده و هیچ ادعایی برای بیرانوند وجود ندارد. بنابراین آقای بیرانوند کل مطالبات خود را بر اساس قرارداد 1185 دریافت کرده و ادعای ایشان از قرارداد 1185 صفر است.

بند ششم: همه چیز درباره قرارداد 1185

در بند ششم نیز جمع بندی کردند و نوشتند که کمیته تعیین وضعیت به عنوان یک مرجع تصمیم گیری به باقیمانده اعتبار این گزارش رای خواهد داد. در سرفصل آن الحاقیه ذکر شده که الحاقیه قرارداد 1185 است و باید تاکید کرد که بر اساس قرارداد 1185 ادعایی ندارند و از دو فصل قبل در لیگ قرارداد خود را فسخ کرد. سازمان و یک قرارداد دو ساله جدید با شماره 1185 منعقد کردیم. حرف ما فقط همین قرارداد است و اساساً در شرایطی نیستیم که در چند فصل اخیر به دنبال شناسایی آن باشیم و این قضیه مطرح شده است. در مورد قرارداد 1185.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.