افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

از مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 366907
از مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در این مراسم گفت: همکاران ما از دبیرخانه جشنواره شهید رجایی فرم های کارکنان 30 واحد تابعه را دریافت و مورد ارزیابی قرار دادند. مناسبت های قبلی سال، با توجه به شاخص های موجود. اکرم […]

به گزارش خبرنگار مهر، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در این مراسم گفت: همکاران ما از دبیرخانه جشنواره شهید رجایی فرم های کارکنان 30 واحد تابعه را دریافت و مورد ارزیابی قرار دادند. مناسبت های قبلی سال، با توجه به شاخص های موجود.

اکرم فرهادی افزود: 136 نفر از همکاران که در سطوح مختلف به ارائه خدمات مشغول بودند و 8 نفر از شرکت آوای سلامت انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از نهادهای اجرایی نظام سلامت است که خدمات متنوعی را ارائه می‌کند و با توجه به خدمات، نیروی انسانی به اشکال مختلف مقاطع تحصیلی، مشاغل، مشاغل و انواع شغل تقسیم می‌شود. ارتباط با این تنوع در دانشگاه های علوم پزشکی باعث شده تا چرخه مدیریت و نگهداری این نظام سلامت با دشواری های زیادی همراه باشد.

معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ساخت پروژه ها و افزایش فضای فیزیکی کار بسیار ارزشمندی است اما کافی نیست و حفظ نیروی انسانی برای ارتقای خدمات بسیار مهم است به طوری که با افزایش رضایت کارکنان، ما می توانیم رضایت گیرندگان خدمات را شاهد باشیم.

مراسم بزرگداشت روز کارمند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعضای هیئت مدیره در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد. از مدیران، مدیران و کارکنان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.