افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

واکنش حزب الله متناسب با میزان این جنایت خواهد بود + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 366828
واکنش حزب الله متناسب با میزان این جنایت خواهد بود + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، چند تن از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گو با خبرنگاران نظر خود را بیان کردند. به طور خاص آنها در مورد انفجار وسایل ارتباطی در لبنان صحبت کردند. «قاسم هاشم» در پاسخ به واکنش حزب الله لبنان به این جنایت صهیونیستی گفت: این جنگ جنگ درگیری است و دشمن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، چند تن از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گو با خبرنگاران نظر خود را بیان کردند. به طور خاص آنها در مورد انفجار وسایل ارتباطی در لبنان صحبت کردند.

«قاسم هاشم» در پاسخ به واکنش حزب الله لبنان به این جنایت صهیونیستی گفت: این جنگ جنگ درگیری است و دشمن آماده مقاومت در برابر هر نوع تجاوزی است. واکنش بدون شک متناسب با میزان و حجم این تهاجم خواهد بود.

وی افزود: قطعا باید بگوییم چه دشمنی او به برکت عملکرد خود به این امر نرسیده است، زیرا دنیا در خدمت این دشمن است. واکنش به اراده مقاومت انجام خواهد شد، اما اسرائیل کار کردن در کل روند درگیری را دشوار خواهد دید.

«ایهاب هامادایکی دیگر از نمایندگان پارلمان لبنان در پاسخ به سوالی درباره آینده جنگ با توجه به حادثه امروز بیروت گفت: این جنگ جنگ درگیری است و این یکی از کلمات جنگ است. بنابراین من فکر می کنم همه چیزهای در میدان جنگ مشخص می شود، باید کمی بخندند و بسیار گریه کنند.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: ما در نبردی بدون مرز هستیم و این واقعیت را درک می کنیم. ما در مبارزه برای حمایت از فلسطینی ها هستیم و این مبارزه را ادامه خواهیم داد. من فکر می کنم افراد مناسب حرف آخر را خواهند زد. برای کسانی که ایمان آورده اند، این سرزمین سرزمین آنهاست و می توانند به دشمن برسند و به آنها حمله کنند.

هامادا وی تاکید کرد: روزهای آینده در راه است و همیشه این میدان است که تکلیف مقابله با این دشمن را مشخص می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.