افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

15 نفر از کارکنان متخلف شهرداری زنجان به مرجع قضایی معرفی شدند – خبرگزاری پلاس نیوز ایران و جهان.

  • کد خبر : 366658
15 نفر از کارکنان متخلف شهرداری زنجان به مرجع قضایی معرفی شدند – خبرگزاری پلاس نیوز ایران و جهان.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پرونده اختلاس یکی از کارمندان شهرداری در یکی از مناطق شهرداری زنجان توسط حراست شهرداری کشف شد، اظهار داشت: در ادامه با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) ع) در اداره کل اطلاعات استان و هماهنگی با مقام قضایی در این خصوص در حال تکمیل […]

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پرونده اختلاس یکی از کارمندان شهرداری در یکی از مناطق شهرداری زنجان توسط حراست شهرداری کشف شد، اظهار داشت: در ادامه با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) ع) در اداره کل اطلاعات استان و هماهنگی با مقام قضایی در این خصوص در حال تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان می دهد دستگاه های نظارتی در سطح استان با جدیت پیگیر پرونده ها و تخلفات در تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها هستند، ادامه داد: این گونه اقدامات قطعاً در آینده موجب بازدارندگی خواهد شد.

خلجی، خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده با تلاش مجموعه حراست استان اداره کل اطلاعات، طی سال های 1400 تا 1402، تقریباً 15 نفر از مرتکبین تجاوز جنسی در شهرداری شامل چند کارمند شهرداری و مخاطبین خارج از شهرداری بوده اند. شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد. وی ادامه داد: برای چند نفر از متخلفان احکام صادر شده و بقیه در مرحله تصمیم گیری نهایی است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد: بیشترین تخلف، عدم رعایت قوانین و مقررات، ارتشا و قصور در اجرای دستورالعمل ها و قوانین مربوط به حوزه شهری و مدیریت شهری است.

با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی مدیریت کلان استان و دستگاه های کنترل و خود شهرداری ها به ویژه مرکز استان با همکاری دفتر امور شهری شناسایی موانعی بود که منجر به بروز فساد اداری و مالی می شود. . وی گفت: طی دو سال گذشته با نظارت شورای اسلامی شهر زنجان این گلوگاه ها در نقاط مختلف شناسایی شد.

اعتراض به ماده 101 قانون شهرداری ها

این مسئول با یادآوری اینکه برخی از طرح ها پس از نظارت شهرداری به تصویب شورای اسلامی رسید، گفت: عمده آن بحث دستورالعمل کار شهرداری در اعمال ماده 101 قانون شهرداری ها بود که شایعاتی را برانگیخته بود. و احادیث گذشته

وی با تاکید بر اینکه با همکاری دستگاه های ذیربط بخشنامه منحصر به فردی در خصوص نحوه رسیدگی به اجرای ماده 101 قانون شهرداری ها در حوزه تفکیک و تفکیک به تصویب رسید، ادامه داد: خوشبختانه این امر توانست رضایت مردم را افزایش داده و حذف کند. تبعیض در سطح اجرا کاهش بروز فساد

وی با اشاره به اینکه موضوع دیگر در این زمینه نحوه عملکرد شهرداری در خصوص بازگشایی معابر است، افزود: با توجه به اینکه شهر زنجان قدمت زیادی دارد، بسیاری از معابر شهر نیاز به بازگشایی دارند، لذا به صورت آماده سازی شد. دستورالعمل کامل شورای اسلامی، تعیین رویکرد قانونی بازگشایی جاده ها و این موضوع نویدبخش افزایش رضایتمندی مردم و پرهیز از رفتارهای خودسرانه است.

شورای اسلامی شهر سیاست تعارض منافع را دنبال می کند

وی با اشاره به اینکه شهرداری اسلامی دستورالعمل تعارض منافع را دنبال می کند، تصریح کرد: این دستورالعمل ها در حال تدوین است که در صورت اجرا در مجموعه شهرداری می تواند بسیاری از مشکلات را در ادارات مختلف کاهش دهد.

خلجی با بیان اینکه در سایر شهرستان های استان نیز پرونده های تجاوز به عنف به مراجع قضایی معرفی شده است، گفت: با توجه به اینکه همچنان در مراحل قضایی است، به محض صدور حکم قطعی به متخلفان اطلاع رسانی خواهد شد. .

شناسایی چندین مورد تخلف در شهرداری های ابهر، صائین قلعه و هیدج

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری های ابهر، صائین قلعه و هیدج موارد تخلف داشتیم که در مراجع قضایی در حال رسیدگی است و به محض صدور حکم به اطلاع خواهد رسید.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد: بدون شک خط قرمز دفتر امور شهری مبارزه با فساد در تمامی شهرداری ها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.