افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

پروژه های عمرانی شهریار با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان افتتاح شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 366521
پروژه های عمرانی شهریار با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان افتتاح شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا فخاری بعدازظهر سه شنبه در سفر به غرب استان تهران از شهریار بازدید کرد و در این سفر نیم روزه که به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی انجام شد، تقی زاده مدیر کل استانداری استان نیز حضور یافت. بازرسی علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار حجت الاسلام بازی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا فخاری بعدازظهر سه شنبه در سفر به غرب استان تهران از شهریار بازدید کرد و در این سفر نیم روزه که به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی انجام شد، تقی زاده مدیر کل استانداری استان نیز حضور یافت. بازرسی علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار حجت الاسلام بازی کنید آهنربای جمعه صباشهر، گاروی کیهان، معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار، مدیر کل حوزه فرمانداری، صائبی مشاور و مدیر کل روابط عمومی و InterAsuntos بین المللی فرماندار، اعضای شورای شهرداری شهریار، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان شهریار استاندار تهران را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، استاندار تهران و هیئت همراه در این سفر ضمن حضور در شهرستان های شهریار، صباشهر و باغستان تعدادی پروژه ساختمانی شامل 3 استادیوم ورزشی، 3 مدرسه، ساختمان آتش نشانی، درمانگاه، اتاق نظارت تصویری و 2 پروژه افتتاح کردند.

استاندار تهران به عنوان شامخ شهدایی وین ادای احترام کرد

استاندار تهران در به طور متوالی ورود به شهرستان شهریار با حضور در گلزار شهدایی وین وی با نثار فاتحه و گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

2 مدرسه در شهر وین شهریار با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید

دومین هدف استاندار تهران افتتاح دو مدرسه در شهریار بود که طی آن مدرسه 14 کلاسه شهید «محمد». دستور کار» در زمینی به مساحت 1850 متر مربع با 350 میلیارد ریال وام و در قسمت سوم قرارداد وین مدرسه 14 کلاسه شهید «سجاد». عفت” در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با 350 میلیارد ریال وام به بهره برداری رسید و به آموزش و پرورش شهرستان شهریار اختصاص یافت.

شایان ذکر است اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدارس 700 میلیارد ریال است که با همت شهرداری شهریار، مدرسه سازمان نوسازی و آموزش و پرورش استان تهران به سرانه آموزش و پرورش شهرستان شهریار اضافه می شود. از سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش در شهرستان شهریار آماده می شود.

افتتاح ساختمان آتش نشانی محمد آباد شهریار

سومین هدف استاندار تهران افتتاح ساختمان آتش نشانی محمد آباد شهریار بود.

بر اساس این گزارش، این ساختمان با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 500 متر مربع آماده بهره برداری است و شهرداری شهریار نیز تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی لازم را از محمد آباد شهریار خریداری کرده است.

افتتاح سالن ورزشی دفاع از شهدای حرم علی مرادی صباشهر

استاندار تهران در گام بعدی سفر خود به شهرستان شهریار صباشهر به سالن ورزشی شهید مدافع حرم «علی مرادی» رفت. صباشهر شهر شهریار را افتتاح و به بهره برداری رساند.

گفتنی است این غرفه ورزشی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است. صباشهر در زمینی به مساحت 1656 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال برای سرانه ورزشی شهریار و شهرری صباشهر اضافه شد و از این پس برای انجام فعالیت های ورزشی در اختیار اهالی این شهر قرار می گیرد.

سالن ورزشی صباشهر باز شد

استاندار تهران در پله بعدی سالن ورزشی صباشهر که با همت شهرداری و شورای این شهر در زمینی به مساحت 2376 و با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال ساخته شده است.

ساخت گلخانه. نیکوکار کلاس 16 نصیرآباد باغستان

در ادامه سفر استاندار تهران به شهرستان شهریار، نخستین عملیات احداث گلخانه آغاز شد نیکوکار 16 کلاس از نصیرآباد باغستان برگزار شد.

سومین مدرسه شهریار توسط استاندار تهران افتتاح شد

مدرسه موقوفه «میرزا احمدخان بدر» با حضور استاندار تهران در باغستان افتتاح شد و با افتتاح دو مدرسه در شهریار تعداد مدارس روباز در یک روز به 3 مدرسه رسید.

گفتنی است این مدرسه 16 کلاسه در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و با 400 میلیارد ریال وام احداث شده است.

افتتاح ورزشگاه اتحاد باغستان

آخرین هدف استاندار تهران افتتاح ورزشگاه اتحاد باغستان بود که با 200 میلیارد ریال وام به بهره برداری رسید.

گفتنی است این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی به مساحت 15000 متر مربع و گنجایش 1000 نفر است.

پروژه های عمرانی شهریار با 250 میلیارد تومان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش روز فشرده استانداری تهران در شهریار با افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی با اعتباری حدود 250 میلیارد تومان به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.