افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

کشورهای حوزه خلیج فارس از مصالح ساختمانی ایرانی استقبال می کنند

  • کد خبر : 366244
کشورهای حوزه خلیج فارس از مصالح ساختمانی ایرانی استقبال می کنند

حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مصالح ساختمانی ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان، عربستان و عمارت ها به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است. زیرا رقابت در این بازار بسیار فعال است و. برندهای زیادی در این کشورها حضور دارند. مدیرعامل هدلینک ساختمانی تالومر افزود: در تعدادی […]

حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مصالح ساختمانی ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان، عربستان و عمارت ها به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است. زیرا رقابت در این بازار بسیار فعال است و. برندهای زیادی در این کشورها حضور دارند.

مدیرعامل هدلینک ساختمانی تالومر افزود: در تعدادی از مصالح مانند شیرآلات ساختمانی، سنگ و سرامیک، محصولات برقی و سایر موارد رقابت بسیار جدی و بسیار مورد استقبال است.

وی ادامه داد: صنعت مصالح ساختمانی ایران در حال پیشرفت است و در نمایشگاه های بین المللی که در کشورهای مختلف برگزار می شود، به واقع مصالح ساختمانی ما بسیار پربار است و می تواند با بسیاری از کشورهای دنیا رقابت کند.

رجبی با اشاره به نمایشگاه صنعت ساختمان تهران که اخیرا برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فوق العاده بود و متوجه شدیم که از نظر کیفیت، نوآوری، محصولات شرکت های دانش بنیان و محصولات منحصر به فرد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

وی ادامه داد: محصولات این نمایشگاه در مقایسه با پروژه های خارجی نشان از رشد کیفی مصالح صنعت ساختمان دارد.

رجبی با اشاره به انتخابات نظام مهندسی ساختمان گفت: بخشی از مشکلات نظام مهندسی به مشکلات صنف مهندسین برمی گردد که برخلاف نظر بسیاری از افرادی است که این صنف را ارشد می بینند اما برخی مهندسان این رشته از نظر درآمد و شغل مشکل دارند. آنها با نگرانی های زیادی روبرو هستند، بنابراین انتظار می رود هیئت مدیره جدید به این موضوع رسیدگی کند و تغییراتی را برای رضایت مهندسان ایجاد کند.

حل مسائل سیستم های مهندسی نیازمند تدوین خط مشی است

مدیرعامل هدلینک ساختمانی تالومر خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات زیادی در خصوص تعهدات اجتماعی نظام مهندسی ساختمان وجود دارد و همه آن به بحث نظارت، گستردگی فرآیند صدور پروانه ساخت برمی گردد که بخشی از آن مربوط به حوزه نظام مهندسی است و برای حل این مشکل باید سیاست گذاری شود.

وی تصریح کرد: البته برخی از این سیاست ها باید در حوزه کلان انجام شود و این در اختیار هیئت نظام مهندسی نیست که با تعامل با مراجع بالاتر نیاز به تغییر یا اتخاذ سیاست های جدید داشته باشد.

وی بیان کرد: با شرایط کنونی باید به دنبال رویکردی جدید برای برگزاری انتخابات نظام مهندسی با مشارکت حداکثری، فضای رقابتی خوب و با چشم اندازهای جدید باشیم و هیئت مدیره ای قوی و رو به رشد تشکیل دهیم تا بتوانیم در این امر موفق باشیم. زمینه

وی با بیان اینکه روند ثبت نام مهندسین در سامانه IMS بر کاهش مشارکت مهندسین در انتخابات تاثیرگذار است، گفت: با توجه به اینکه روند ثبت نام در این سامانه دشوار است و علاوه بر این موضوع اطلاعات بد و مشکلاتی در حوزه حوزه سیستم هایی هستند که در واقع باعث شده برخی مهندسان از شرکت در انتخابات منصرف شوند.

رجبی یادآور شد: از نظر حقوقی شرط داشتن کارت عضویت در نظام مهندسی ساختمان برای شرکت در انتخابات کافی است اما متاسفانه دستورالعمل ها از جمله ثبت نام در این سامانه مشکلات جدیدی را ایجاد کرده است به زودی اصلاح خواهد شد

مدیرعامل هدلینک ساختمانی تالومر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حوزه مدیریت، نظام مهندسی، شهرداری ها و سایر حوزه های مرتبط با صنعت ساختمان شرایط را برای حضور سرمایه گذاران در این صنعت فراهم کنند تا شرایط بهتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.