افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

عکس قطری ها خاطرات بد گذشته را به یاد می آورند. ما دوباره سه نفریم!

  • کد خبر : 366013
عکس قطری ها خاطرات بد گذشته را به یاد می آورند. ما دوباره سه نفریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال پس از گذراندن روزهای حساس توانست با پیروزی پر گل مقابل الغرافه شکست غیرمنتظره اهواز را فراموش کند و با شکوه به مسابقات آسایی بازگردد. به گزارش “ورزش سه”، روزنامه الرایه قطر در واکنش به دیدار روز گذشته دو تیم نوشت که الغرافه بار دیگر در دومین دیدار خود مقابل […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال پس از گذراندن روزهای حساس توانست با پیروزی پر گل مقابل الغرافه شکست غیرمنتظره اهواز را فراموش کند و با شکوه به مسابقات آسایی بازگردد.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه الرایه قطر در واکنش به دیدار روز گذشته دو تیم نوشت که الغرافه بار دیگر در دومین دیدار خود مقابل استقلال تهران سه برد را به دست آورد. نکته عجیب اینجاست که الرایا نیز مانند الوطن از ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری بازی دیروز یاد کرده است.

این روزنامه نوشت:
تیم الغرافه در اولین دیدار خود در لیگ برتر آسیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل استقلال تهران شکست خورد. این بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد (قدس راست می گوید) و کیفیت بازی در مجموع پایین تر از حد انتظار بود، مخصوصاً تیم الغرافه که با وجود عقب افتادن در دقیقه چهارم، بازی جدی نشان نداد. واکنش به جبران نتیجه

در حالی که بازی از سوی دو تیم نسبتا آرام آغاز شد و هر دو تیم سعی داشتند سبک بازی خود را بیاموزند، عبدالله یوسف، مدافع الغرافه با خطای جدی در یک چهارم باعث شد تا تیمش گل به خودی دریافت کند. دقیقه این گل روند بازی را به سود استقلال تغییر داد.

در ادامه بازی، تیم الغرافه تلاش کرد تا فشار هجومی خود را افزایش دهد و پس از اواسط نیمه اول، استقلال نیز تلاش هایی برای امتیازگیری انجام داد، اما این حملات با مقاومت دفاعی الغرافه و بازی ناکام ماند. با نتیجه 1-0 به سود استقلال به پایان رسید.

*نیمه دوم:
در ابتدای نیمه دوم، الغرافه همچنان در خط هافبک برتری داشت اما این برتری به مالکیت توپ محدود شد و فرصت جدی برای تهدید دروازه استقلال ایجاد نکرد. در این بین استقلالی ها با کاهش سرعت بازی سعی کردند هیجان را کنترل کنند.

رامین رضاییان در دقیقه 79 از اشتباه عاصم مادیبو در خط میانی استفاده کرد و پس از پاس به ماتیاس نانی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

تیم الغرافه پس از دریافت این گل عملاً فروپاشید و استقلال توانست در دقیقه 88 با گل آرش رضوند به برتری 3 بر صفر دست یابد.

* سه نفر دیگر از همین تیم!
اگرچه این سومین دیدار تاریخی غرافه و استقلال تهران بود، اما این دومین باری است که غرافه با نتیجه 3 بر صفر مقابل استقلال شکست می خورد. پیش از این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 به مصاف هم رفتند. استقلال برای اولین بار در تهران با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و در دومین بازی که در دوحه برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.