افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

پاک کردن خالکوبی در خانه / لیزر خطرات خاص خود را دارد، بسیار گران است، اما این روش ارزان و موثر است.

  • کد خبر : 365981
پاک کردن خالکوبی در خانه / لیزر خطرات خاص خود را دارد، بسیار گران است، اما این روش ارزان و موثر است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– مرد ذاتاً موجودی زیباست و به طور کلی زیبایی را دوست دارد و با این وجود دوست دارد زیبا باشد و برای این کار سخت تلاش می کند، به خصوص اگر زن باشد، چون زن ها وجود داشته اند. از قدیم الایام، از آغاز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز– مرد ذاتاً موجودی زیباست و به طور کلی زیبایی را دوست دارد و با این وجود دوست دارد زیبا باشد و برای این کار سخت تلاش می کند، به خصوص اگر زن باشد، چون زن ها وجود داشته اند. از قدیم الایام، از آغاز تاریخ، شهرت زیبا بودن و به طور کلی زن در زیبایی خلاصه می شود و از آن زمان این مضمون در ذهن دختران از سنین پایین و از کودکی که رشد می کنند و می رسند، حک شده است. بزرگسالی ، این قشر از جامعه همچنان سعی می کنند زیبا باشند و راه های مختلفی را امتحان می کنند تا زیباتر از آنچه هستند جلوه کنند. البته، در این بین، ممکن است لازم باشد بشنوید که هیچ زنی زیبایی را مدیون کسی نیست، بنابراین بله. خانم شما در حال خواندن این مقاله هستید، هر کار خوبی که انجام می دهید باید برای خودتان باشد نه برای حرف دیگران، زیرا در این صورت احساس خوبی خواهید داشت و در این بین بهتر است از روش های کم خطرتر برای آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید گونه های خود را برجسته کنید، به جای تزریق ژل، بهتر است یاد بگیرید که چگونه گونه های خود را برجسته کنید.

پس برای زیبایی روش های آسان بهتر است یا در این بین روش های خانگی و طبیعی نیز می تواند موثر باشد، مثلا اگر می خواهید پوست را لایه برداری کنید تا پوستی صاف و شفاف داشته باشید، توصیه ما به شما این است که در محل انجام دهید. با استفاده از محصولات شیمیایی برای این منظور، مواد طبیعی را انتخاب کنید، به عنوان مثال از خواص آب سفید برای پوست صورت استفاده کنید، که فوق العاده است، یا در مورد موضوع مقاله امروز ما، اگر به دنبال پاک کردن خالکوبی خود هستید، آیا می خواهید؟ چه به عنوان خانم ها و آقایان، بهتر است ابتدا روش های خانگی را امتحان کنید، بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد پاک کردن خالکوبی در خانه صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای پاک کردن خالکوبی در خانه با نمک سفره اسکراب کنید.

یکی از بهترین روش های پاک کردن تاتو در خانه اسکراب نمک خوراکی است که از خمیری از آب و نمک تشکیل شده است که پس از مالیدن آن بر روی خالکوبی خود باید آن را با برس یا اسفنج مالیده و سپس منتظر بمانید تا تاتو انجام شود. خشک کنید. خشک می شود و اثر خود را باقی می گذارد، البته برای این کار باید به نکات زیر توجه کنید:

مطمئن شوید که ناحیه تحت درمان خشک و تمیز است.

از یک برنامه ملایم برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست خود استفاده کنید.

این کار را چند بار در روز تکرار کنید تا نتیجه را ببینید، اگرچه ممکن است ماه ها طول بکشد تا به نتیجه شگفت انگیزی که می خواهید برسید.

خالکوبی را در خانه پاک کنید

کرم آب لیمو برای پاک کردن خالکوبی در خانه

روش دیگر پاک کردن خالکوبی استفاده از کرم آبلیمو است که شامل مخلوط کردن آب لیمو با یک عامل غلیظ کننده مانند نشاسته ذرت یا آرد برای ایجاد خمیر است. برای استفاده از این روش باید به موارد زیر توجه کنید:

برای جلوگیری از حساسیت، آب لیمو را روی پوست خود امتحان کنید.

بعد از گذاشتن خمیر روی خالکوبی باید نیم ساعت صبر کنید تا اثر کند.

پس از این مدت، خمیر را با آب بشویید و محل را خشک کنید.

این کار را هر روز تکرار کنید تا خالکوبی شما به تدریج ناپدید شود.

خالکوبی را در خانه پاک کنید

ترکیبی از آلوئه ورا و ماست برای پاک کردن خالکوبی در خانه

با ترکیب ماست و آلوئه ورا خمیری به دست می آید که می توانید از آن برای روشن کردن خالکوبی های بدن خود استفاده کنید. برای استفاده از آن باید به نکات زیر توجه کرد:

قبل از استفاده از این ترکیب، ابتدا آن را روی ناحیه کوچکی از پوست خود تست کنید تا احتمال حساسیت را بسنجید.

پس از اطمینان از اینکه پوست شما هیچ حساسیت یا واکنشی به این ماده نشان نداده است، مخلوط را روی تاتو بمالید و سپس محل را با بانداژ بپوشانید تا خمیر در جای خود بماند.

بیست دقیقه صبر کنید و بعد از این مدت محل را با آب بشویید و این عمل را هر روز تکرار کنید تا خالکوبی ناپدید شود.

خالکوبی را در خانه پاک کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.