افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

چانگ پنگ ژائو در 29 سپتامبر از زندان آزاد خواهد شد

  • کد خبر : 365933
چانگ پنگ ژائو در 29 سپتامبر از زندان آزاد خواهد شد

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس که در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیت چهار ماهه خود در زندان است، تا پایان این ماه آزاد خواهد شد. به گفته وب سایت وزارت اصلاحات ایالات متحده، ژائو که با شماره 88087-510 زندانی شناسایی شده است، در 29 سپتامبر آزاد خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، اگرچه […]

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس که در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیت چهار ماهه خود در زندان است، تا پایان این ماه آزاد خواهد شد. به گفته وب سایت وزارت اصلاحات ایالات متحده، ژائو که با شماره 88087-510 زندانی شناسایی شده است، در 29 سپتامبر آزاد خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، اگرچه انتقال CZ به یک زندانی جدید باعث سردرگمی در مورد زمان آزادی وی شد، به نظر می رسد که تاریخ آزادی او 29 سپتامبر است. این زندان ها به عنوان رابط محلی زندان فدرال عمل می کنند و با دادگاه های فدرال، مارشال های ایالات متحده همکاری می کنند. مقامات خدماتی و محلی برای کمک به زندانیان نزدیک به آزادی.

آزادی ژائو

ژائو در 29 سپتامبر، 118 روز پس از انتقال به Lompoc II، یک زندان با امنیت پایین در سواحل مرکزی کالیفرنیا از بازداشت آزاد خواهد شد.

او سه ماه را در Lompoc II گذراند تا اینکه در اواخر اوت به خانه ای نیمه راه در سن پدرو، کالیفرنیا منتقل شد. از این نوع خانه ها برای اسکان زندانیانی که در شرف آزادی هستند استفاده می شود.

اداره زندان های فدرال ایالات متحده (BOP) آزادی او را تایید کرد. ژائو در 29 سپتامبر 2024 زندان لانگ بیچ (RRM) را ترک خواهد کرد.

وب سایت زندان های ایالات متحدهوب سایت زندان های ایالات متحده
وب سایت زندان های فدرال ایالات متحده

ژائو در ماه آوریل به چهار ماه زندان محکوم شد، پنج ماه پس از اعتراف به تخلف از قانون رازداری بانکی. به عنوان بخشی از اعتراف به گناه خود، او همچنین با پرداخت 50 میلیون دلار جریمه و کناره گیری از سمت مدیرعاملی بایننس موافقت کرد.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، تخمین زده می شود که ژائو با دارایی خالص 25.3 میلیارد دلارثروتمندترین فردی است که تاکنون در ایالات متحده به زندان رفته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-17 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.