افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کرپ فرانسوی؛ یک صبحانه خوشمزه و مقوی برای دانش آموزان

  • کد خبر : 365890
کرپ فرانسوی؛ یک صبحانه خوشمزه و مقوی برای دانش آموزان

14550556 27 سپتامبر 1403 11:36 کرپ فرانسوی یکی از خوشمزه ترین صبحانه هاست که شباهت زیادی به پنکیک دارد و برای دانش آموزان و کودکان مناسب است. فرار کن صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است که متخصصان تغذیه همواره بر آن تاکید دارند و وعده ای است که هرگز نباید از آن […]





14550556


27 سپتامبر 1403 11:36

کرپ فرانسوی یکی از خوشمزه ترین صبحانه هاست که شباهت زیادی به پنکیک دارد و برای دانش آموزان و کودکان مناسب است.


فرار کن صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است که متخصصان تغذیه همواره بر آن تاکید دارند و وعده ای است که هرگز نباید از آن صرف نظر کرد. صبحانه به ویژه برای کودکان و دانش‌آموزان، وعده غذایی بسیار مهمی است و نقش برجسته‌ای در فرآیند یادگیری و آموزش دارد. دغدغه بسیاری از والدین همیشه صبحانه فرزندان است. بچه ها غذاهای هیجان انگیز و زیبا را دوست دارند و بچه های مدرسه تمایلی به خوردن نان، پنیر، مربا، املت یا صبحانه گرم ندارند. کرپ فرانسوی یک نان لطیف و بسیار نازک است که دستور پخت آن شبیه به پنکیک است با این تفاوت که کرپ ها نازکتر از پنکیک پخته می شوند. می توانید از انواع کره، شکلات صبحانه، عسل، آجیل و انواع میوه ها به عنوان مواد تشکیل دهنده کرپ استفاده کنید. اگر می خواهید این کرپ خوشمزه را برای صبحانه کودکتان به روشی آسان در خانه تهیه کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مواد لازم

تخم مرغ: 2 عدد
شیر: یک و نیم پیمانه
وانیل: نصف قاشق چایخوری
آرد سفید شیرین: 125 گرم
شکر: 1 قاشق غذاخوری
نمک: یک چهارم قاشق چایخوری
کره بادام زمینی، شکلات صبحانه، موز و توت فرنگی – به مقدار دلخواه

نحوه تهیه

برای تهیه این کرپ خوشمزه ابتدا آرد سفید شیرین را با نمک و شکر در ظرفی ریخته و مخلوط کنید. در ظرفی دیگر تخم مرغ و وانیل و شیر را بریزید و با همزن دستی خوب هم بزنید تا تخم مرغ و شیر کاملا مخلوط شوند. حالا مخلوط تخم مرغ و شیر را به مخلوط آرد اضافه کنید و با همزن دستی خیلی خوب هم بزنید تا همه مواد مخلوط شوند. یک تابه نچسب متوسط ​​را روی اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود، سپس یک لیوان خمیر کرپ را در وسط تابه بریزید. قالب را برگردانید تا کرپ در تمام سطح قالب پخش شود. بعد از اینکه کرپ بسته شد و یک طرف آن قهوه ای شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر قهوه ای طلایی شود. به همین ترتیب کرپ ها را درست کنید. بعد از خنک شدن کرپ، وسط آن مقداری کره بادام زمینی یا شکلات صبحانه بمالید و روی آن را با موز یا توت فرنگی ورقه شده بریزید و کرپ را در لقمه یا ساندویچ مثلثی بپیچید و نوش جان کنید.


برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

نصب کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.