افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

50 برنامه کلیدی سالگرد دفاع مقدس در سمنان برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 365386
50 برنامه کلیدی سالگرد دفاع مقدس در سمنان برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر سردار عباس مطهری، بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که به همت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد، این برنامه را اجرا کرد. کوچک 50 ویژه برنامه محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان سمنان با حضور اقشار مختلف مردم اعلام شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر سردار عباس مطهری، بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که به همت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد، این برنامه را اجرا کرد. کوچک 50 ویژه برنامه محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان سمنان با حضور اقشار مختلف مردم اعلام شد.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ مهر و مقاومت از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در استان سمنان است که با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: در این ایام حضور قصه گویان در مدارس و مساجد خواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار مقدس سمنان از تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مناطق مختلف استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این ایام غرفه ای نیز برگزار خواهیم کرد. نقش زنان در دفاع مقدس

مطهری با بیان اینکه در این ایام با حضور مردم و مسئولان بر مزار شهدا در سراسر استان سمنان گلباران می شود، گفت: تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های هفته این هفته خواهد بود. دفاع مقدس در استان سمنان.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایش خیابانی با هدف تبیین و ارائه نقش زنان در دفاع مقدس با حضور هنرمندان استان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است، تصریح کرد: : همایش سنگر یکی از برنامه های کلیدی این روزهای استان خواهد بود.

مدیرکل حفظ و نشر بقاع متبرکه استان سمنان نیز از فضاسازی استان متناسب با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این ایام شاهد نصب 44 تابلو در جاده ها و بزرگراه ها به تبیین مفهوم دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان.

مطهری با برگزاری مراسم یادواره شهدا، تبیین نقش شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و مقاومت در این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد و به روایتگری پرداخت. راویان دفاع مقدس در کنار معرفی کتاب از دیگر برنامه های محوری اعلام شده هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.