افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دلایل قطعی نظام آموزشی

  • کد خبر : 365349
اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دلایل قطعی نظام آموزشی

به گزارش گروه اجتماعی حیات; دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دلایل نهایی نظام آموزشی اطلاعیه ای صادر کرد. متن آگهی به شرح زیر است: ضمن عرض احترام به تمامی دانشجویان عزیز، ضمن عرض پوزش بابت مشکل فنی ایجاد شده در تجهیزات سخت افزاری در روز شنبه مورخ 24/06/1303، پیشاپیش به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند، […]

به گزارش گروه اجتماعی حیات; دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دلایل نهایی نظام آموزشی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

ضمن عرض احترام به تمامی دانشجویان عزیز، ضمن عرض پوزش بابت مشکل فنی ایجاد شده در تجهیزات سخت افزاری در روز شنبه مورخ 24/06/1303، پیشاپیش به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند، برنامه انصراف و ثبت نام دانشجویان را فوراً برای آینده اعلام می نماییم. هفته 1 تا 5 مهرماه) منتقل شد و اطلاع رسانی لازم نیز در پردیس اصلی آموزشی، پردیس دانشگاه و واحدهای دانشگاهی در این خصوص صورت گرفت.

با توجه به طولانی شدن مراحل تعویض، پیکربندی و پیکربندی سخت افزار و نرم افزار، سامانه به صورت موقت در دسترس دانشجویان و واحدهای دانشگاهی قرار نمی گیرد و زمان فعال سازی سامانه از هفته آینده یکشنبه 10 مهرماه آغاز می شود.

در مورد دانشجویانی که آماده دفاع از پایان نامه یا پایان نامه خود هستند، مهلت جدیدی تا پایان 14 مهر در نظر گرفته شده است. در این مدت دسترسی به واحدها برای رسیدگی به موارد خاص مدیریت می شود و نتیجه به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

تیم فنی دانشگاه تمام تلاش خود را به صورت شبانه روزی برای بررسی، رفع مشکل فنی و فعال سازی مجدد سیستم انجام داده است. مجددا از همکاری و صبوری تمامی دانشجویان عزیز در این امر تشکر می نماییم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.