افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

نقشه شیطان برای پیرزن تهرانی/ کلاهبردار گوهر را در خانه اش گروگان گرفت

  • کد خبر : 365339
نقشه شیطان برای پیرزن تهرانی/ کلاهبردار گوهر را در خانه اش گروگان گرفت

به گزارش رکنا، مردی با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن خواهرش خبر داد. وی گفت: خواهرم به نام گوهر در خانه خود تنها و فرزندانش در خارج از کشور زندگی می کنند. او از آلزایمر رنج می برد و هر از چند گاهی به ملاقاتش می رفت اما چندی پیش به طرز عجیبی ناپدید […]

به گزارش رکنا، مردی با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن خواهرش خبر داد.

وی گفت: خواهرم به نام گوهر در خانه خود تنها و فرزندانش در خارج از کشور زندگی می کنند. او از آلزایمر رنج می برد و هر از چند گاهی به ملاقاتش می رفت اما چندی پیش به طرز عجیبی ناپدید شد و خبری از او نیست. الان هم گمان می کنم که او را ربوده اند، چون خانه اش ویران شده و اشیای قیمتی اش گم شده است. دزدی رفته است

در پی اظهارات این مرد، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با بررسی دوربین های مداربسته ساختمان، متوجه شدند مردی آشنا به همراه زنی وارد خانه گهر شده و او را با خود برده است.

مردی سرشناس به نام مهدی برای انجام کارهای خانه زنی تنها به خانه او می آمد. ماموران به منزل وی رفتند و با وجود اینکه وی اظهار بی اطلاعی از زن مفقود شده داشت، در بازرسی از منزل وی، این زن در یکی از اتاق ها قفل شده پیدا شد.

پیرزن چون آلزایمر او رنج می برد و نمی توانست صحبت کند. او تنها زمانی کلمه بانک را تکرار کرد که ماموران به بانک رفتند و متوجه شدند که آدم ربا زن تنها را برای خالی کردن حسابش به بانک برده است اما موفق نشده است. اما ماجرا به همین جا ختم نشد، زیرا خیلی زود مشخص شد مردی که مستندسازی را بلد است، خانه چند میلیون دلاری یک زن سالمند را به نام خودش خریده است. مرد کلاهبردار مدعی شد که خانه را از گهر خریداری کرده اما تقریباً گروگان و او را به زندان انداخت و گفت: نگین پیرزن همیشه در خانه تنها بود و خودش از من خواست که آن را به خانه ام ببرم. با کمک یکی از آشنایانم، گوهر را به خانه اش بردم تا سند خانه اش را به نام خودم بگیرد. از طرفی از من خواست که حساب بانکی اش را خالی کنم.

این مرد پس از اعترافات عجیب و ضد و نقیض دستگیر شد و تحقیقات از وی و دستگیری همدستش همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.