افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

هوای آذربایجان غربی 5 درجه کاهش می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 365332
هوای آذربایجان غربی 5 درجه کاهش می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صابری در این خصوص اظهار داشت: همزمان با تقویت سامانه بارشی در استان دمای هوا در روزهای آینده ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد. وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده و برنامه های پیش بینی شده است. به دنبالاز فردا سه شنبه بارندگی های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صابری در این خصوص اظهار داشت: همزمان با تقویت سامانه بارشی در استان دمای هوا در روزهای آینده ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده و برنامه های پیش بینی شده است. به دنبالاز فردا سه شنبه بارندگی های سیل آسا که به طور موقت قطع شده بود از سر گرفته می شود.

صبری او اعلام کرد: در آخر هفته بارش های سیل آسا قابل توجهی برای استان پیش بینی می شود که در نیمه شمالی استان اهمیت بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هشدار هواشناسی با رنگ زرد برای استان صادر شد، گفت: با تقویت امواج، رگبار و رعد و برق متناوب، وزش باد و افت دما خواهد بود که از فردا سه شنبه و در مناطق مستعد آغاز می شود. به باران تگرگ و تندباد لحظه ای رخ می دهد.

صابری افزود: منطقه متاثر از این حادثه نیمه شمالی استان است اما افت وزش باد و دما در همه نقاط پیش بینی می شود، اثر خطر احتمال آبگرفتگی معابر شهری، احتمال طغیان رودخانه ها و مسیل ها است. ، احتمال اصابت صاعقه و احتمال آسیب به سازه های سبک وجود دارد.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها، خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و پرهیز از فعالیت های کوهنوردی، خودداری کنند. چون دامداری و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات، حفاظت و پوشش محصولات کشاورزی به ویژه محصولات کشاورزی برداشت شده، توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.