افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

سلطنت تتر در بازار استیبل کوین ادامه دارد

  • کد خبر : 365294
سلطنت تتر در بازار استیبل کوین ادامه دارد

استیبل کوین ها در سال های اخیر به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند و تتر همچنان بر این بازار حکمرانی می کند. داده ها نشان می دهد که پس از پذیرش گسترده تتر در دو سال گذشته، این ارز اکنون بیش از دو سوم کل بازار استیبل کوین بر عهده […]

استیبل کوین ها در سال های اخیر به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند و تتر همچنان بر این بازار حکمرانی می کند. داده ها نشان می دهد که پس از پذیرش گسترده تتر در دو سال گذشته، این ارز اکنون بیش از دو سوم کل بازار استیبل کوین بر عهده گرفته است.

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از توکن ترمینال، سهم USDT در بازار استیبل کوین در دو سال گذشته و در حال حاضر بیش از 20 درصد افزایش یافته است. به بیش از 75 درصد رسیده است

این پلت فرم در یک توییت وی در این زمینه نوشت:

طی 2 سال گذشته، تتر سهم خود از بازار استیبل کوین را از 55 درصد به 75 درصد افزایش داده است. عرضه تتر 118 میلیارد دلار است و 75 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

سهم تتر از بازار استیبل کوین - منبع: Token Terminal
سهم تتر از بازار استیبل کوین – منبع: Token Terminal

استیبل کوین ها راه اصلی ورود سرمایه گذاران به دنیای ارزهای دیجیتال از دنیای ارزهای فیات است. رشد ارزش بازار استیبل کوین ها نشان می دهد که اکنون سرمایه گذاران به طور گسترده به دنبال خرید ارزهای دیجیتال هستند.

400 میلیون دلار درآمد شرکت تتر در 30 روز گذشته

طبق گفته Token Terminal، شرکت Tether در 30 روز گذشته تقریباً 400 میلیون دلار پول به دست آورده است. این درآمد رو به رشد پس از شکستن رکورد درآمد سه ماهه اول این شرکت استیبل کوین ایجاد شده است. در آن سه ماه، تتر اعلام کرد که بیش از 4.5 میلیارد دلار سود کسب کرده است.

درآمد تتر در 30 روز گذشته - منبع: Token Terminalدرآمد تتر در 30 روز گذشته - منبع: Token Terminal
درآمد تتر در 30 روز گذشته – منبع: Token Terminal

شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از این سود یعنی 3.52 میلیارد دلار این به دلیل سرمایه گذاری این شرکت در بیت کوین و طلا است و تنها یک میلیارد دلار از آن از فعالیت های تتر به دست می آید.

جزئیات درآمد سه ماهه اول 2024 Tether - منبع: Tetherجزئیات درآمد سه ماهه اول 2024 Tether - منبع: Tether
جزئیات درآمد سه ماهه اول 2024 Tether – منبع: Tether

ارقام جدید رشد درآمد تتر در حالی است که این شرکت اخیراً جسی اسپیرو، مدیر سابق روابط حقوقی پی پال را به عنوان مدیر جدید امور دولتی خود منصوب کرده است.

رکوردشکنی عرضه صرافی های تتر

عرضه USDT در صرافی های ارز دیجیتال در 13 آگوست در دسترس است رکورد 20.339 میلیارد دلار رسیدی که نشان می دهد سرمایه گذاران استیبل کوین های خود را به صرافی ها منتقل می کنند.

از لحاظ تاریخی، عرضه تتر در صرافی ها در هر دو بازار نزولی و گاوی بیت کوین افزایش یافته است. در بازارهای نزولی، افزایش عرضه تتر اغلب نشان می دهد که سرمایه گذاران برای فرار از افت قیمت، سکه های خود را به این استیبل کوین تبدیل می کنند. در بازار صعودی، افزایش عرضه USDT نشان دهنده آمادگی سرمایه گذاران برای ورود به بازار و خرید با کاهش قیمت است.

بزرگترین شرکت استیبل کوین جهان در دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. این شرکت همچنین قصد دارد تا اواسط سال 2025 تعداد کارمندان خود را به 200 نفر افزایش دهد و تیم پیروی خود را دو برابر کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-16 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.