افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

900 مدرسه در استان ایلام میزبان جشن عاطفه ها هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 365278
900 مدرسه در استان ایلام میزبان جشن عاطفه ها هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره عاطفه ها که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه این جشن هفتم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: ماه با مشارکت آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و حضور دانش آموزان و اولیای آنان و […]

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره عاطفه ها که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه این جشن هفتم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: ماه با مشارکت آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و حضور دانش آموزان و اولیای آنان و همچنین بیش از 65000 پاکت اهدایی نیز بین دانش آموزان نیکوکار توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 167 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه جمع آوری شد، تصریح کرد: رقم هدف جشن مهر امسال بیش از 200 میلیارد ریال است.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با مشارکت خیرین و آموزش و پرورش قرار است بیش از 8 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه همواره همگرایی بین کمیسیون امداد و آموزش در رسیدگی به دانش آموزان نیازمند وجود داشته است، اظهار داشت: رمز موفقیت و اجرای بهینه این طرح این است که با کمک رسانه ها و فعالیت ها تبلیغی تبدیل به یک گفتمان در جامعه می شود.

علی درویشی افزود: جشن های مهر و نیکوکاری نه تنها توجه دانش آموزان نیازمند را جلب می کند بلکه ابزار بسیار موثری در ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان است.

در این جلسه مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستان نیز به صورت تصویری حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.