افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

جدال های جذاب بازیکنان پرسپولیس و فوق ستاره های الاهلی

  • کد خبر : 365232
جدال های جذاب بازیکنان پرسپولیس و فوق ستاره های الاهلی

۲۶ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۲۰:۲۰:۲۰ تقابل تیم های ایرانی با ستاره های سرشناس سابق اروپا در سال های اخیر عادی شده است. به گزارش ایلنا، حضور چند ستاره بزرگ فوتبال جهان در ترکیب الاهلی به جذابیت اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر آسیا می افزاید و شاگردان گاریدو روزهای سختی را مقابل تیم […]


۲۶ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۲۰:۲۰:۲۰





تقابل تیم های ایرانی با ستاره های سرشناس سابق اروپا در سال های اخیر عادی شده است.

به گزارش ایلنا، حضور چند ستاره بزرگ فوتبال جهان در ترکیب الاهلی به جذابیت اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر آسیا می افزاید و شاگردان گاریدو روزهای سختی را مقابل تیم ستاره آل -اهلی خواهند داشت اولین قدم در این مطلب به بررسی درگیری های جالب این دیدار بین بازیکنان پرسپولیس و ستاره های بین المللی الاهلی می پردازیم.

کنعانیان و گلسیانی; جلوگیری از گل اول انگلیس

ایوان تونی، ستاره مشهور فصل گذشته برنتفورد که در تیم ملی انگلیس بازی می کند، بزرگترین خرید تابستانی الاهلی در عربستان بود. او که به پردرآمدترین بازیکن انگلیسی فوتبال جهان تبدیل شده است، روز جمعه اولین بازی خود را برای الاهلی مقابل النصر انجام داد و به دنبال زدن اولین گل خود در لیگ برتر آسیا است. مانع تونی برای این اتفاق زوجی است که حسین کنعانی و جورجی گلسیانی تشکیل می دهند که سال گذشته مقابل کریستیانو رونالدو و ستاره های النصر آمادگی خود را برای نبرد روانی و فنی با بهترین فوتبالیست های جهان نشان دادند.

محرز; اولین آزمون بزرگ تولد.

این بازیکن با وجود خبر مصدومیت ریاض محرز در تمرینات تیم الجزایر در دیدار الاهلی مقابل النصر حاضر شد و به احتمال زیاد در دیدار با پرسپولیس نیز حضور خواهد داشت. محرز که یکی از بهترین وینگرهای راست جهان در سال های اخیر با منچسترسیتی بوده است، اولین محک جدی برای میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود. البته محرز در سال 2018 سابقه رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی را نیز دارد که سعید آقایی می دانست چگونه از ستاره الجزایری به خوبی مراقبت کند.

نبرد سرنوشت ساز در میانه میدان

یکی از بزرگترین خریدهای الاهلی در تابستان گذشته فرانک کسه بود. هافبک سرشناس ساحل عاج که سابقه بازی در میلان و بارسلونا را در کارنامه دارد، روز جمعه با یک ضربه دیدنی تک گل تیمش مقابل النصر را به ثمر رساند و برای این دیدار کاملا آماده است. در سمت مقابل ترکیب هافبک پرسپولیس مشخص نیست اما انتظار می رود با توجه به عدم حضور سروش رفیعی در بازی با فولاد به دلیل محرومیت، این بازیکن به همراه مسعود ریگی ترکیب اصلی هافبک پرسپولیس را تشکیل دهند تا به تجربه پرداخته شود. و کیفیت بالای کسه.

بهترین دروازه بان جهان، غول مرحله آخر

قهرمانی در لیگ قهرمانان 2021 و درخشش در این تورنمنت با پیراهن چلسی، جایزه بهترین دروازه بان سال جهان را برای ادوارد مندی از سنگال به ارمغان آورد و دو سال پس از کسب این جایزه ارزشمند، این دروازه بان راهی الاهلی عربستان شد. عربستان به بازی خود ادامه دهد. حرفه حرفه ای حالا ماندی آخرین مانع مهاجمان پرسپولیس مانند علیپور و آل کثیر برای گلزنی و درخشش در اولین دیدار لیگ برتر خواهد بود. زوجی که همیشه در رقابت های آسیایی پرسپولیس و گاریدو عملکرد خوبی داشته اند برای کسب نتایج خوب در این فصل نیاز به فرم ایده آل و آمادگی بالای خود دارند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

پروزاک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.