افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

ازدحام تماشاگران و محدودیت های ترافیکی/مسائل حل نشده است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 365161
ازدحام تماشاگران و محدودیت های ترافیکی/مسائل حل نشده است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته اول لیگ برتر از ساعت 21:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود. * با وجود اینکه گفته می شد ایرادات کلی ورزشگاه شهدای قدس برطرف شده بود، باز هم دروازه های ورودی ایرادات زیادی داشت و برخی از […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته اول لیگ برتر از ساعت 21:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود.

* با وجود اینکه گفته می شد ایرادات کلی ورزشگاه شهدای قدس برطرف شده بود، باز هم دروازه های ورودی ایرادات زیادی داشت و برخی از آنها به درستی کار نمی کردند. هواداران به این مشکل اعتراض کردند و مدت زیادی پشت دروازه ماندند تا با رفع مشکل وارد ورزشگاه شوند.

* بازار سیاه بلیت به ورزشگاه قدس شهر هم کشیده شد و چند اسکالپر خارج از ورزشگاه با وجود فروش اینترنتی بلیت به هواداران استقلال بلیت دو میلیون تومانی می فروختند.

* نیروی انتظامی تاکید کرد که هواداران بدون بلیط وارد ورزشگاه نمی شوند زیرا اجازه ورود ندارند، در حالی که در اقدامی جدید یا به هوادارانی که بوق می آوردند اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند یا بوق آنها را برداشتند. و آنها را در سطل زباله انداختم. داشتند صحبت می کردند.

* فرماندار شهرستان قدس ساعاتی قبل از شروع مسابقه وارد ورزشگاه شد تا بر عملکرد مسئولان برگزاری مسابقه در ورزشگاه نظارت کند. وی به همراه هم تیمی های خود از نقاط مختلف ورزشگاه بازدید کرد و از مسئولان خواست تا با حفظ نظم و آرامش به تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را بدهند تا بتوانند تیم محبوب خود را تشویق کنند.

* نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا برای ورود به ورزشگاه با مشکلات و موانعی مواجه شدند اما پس از هماهنگی های لازم توانستند وارد ورزشگاه شوند و بر تکمیل مراحل آماده سازی ورزشگاه نظارت کنند.

* چند ساعت مانده به شروع مسابقه بیش از 3 هزار نفر پشت درهای ورودی ورزشگاه منتظر بودند تا با ارائه بلیت الکترونیکی وارد ورزشگاه شوند.

*مسئولان به برخی از هواداران استقلال تاکید کردند که در صورت نداشتن بلیت حتما از اطراف ورزشگاه خارج شوند زیرا به هیچ عنوان اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

* چند تن از بانوان هوادار استقلال نیز منتظر ورود به ورزشگاه بودند که ماموران با حفظ آرامش در مدت انتظار از آنها خواستند راه ورود به ورزشگاه را به آنها نشان دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.