افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کریم باقری تکذیب کرد: با درویش برای بازگشت به پرسپولیس صحبت نکردم – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 365067
کریم باقری تکذیب کرد: با درویش برای بازگشت به پرسپولیس صحبت نکردم – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

کریم باقری درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراکتورسازی و نیمکت نشینی تیم ملی صحبت کرد. درگذشت مادر کریم باقری باعث شد تا او به تبریز بیاید و چند روزی در صحنه عمومی این شهر و در بین ورزشکاران دیده شود. در این میان مردم تبریز به شدت از او استقبال کردند و جمع کثیری از آنان […]

کریم باقری درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراکتورسازی و نیمکت نشینی تیم ملی صحبت کرد.

درگذشت مادر کریم باقری باعث شد تا او به تبریز بیاید و چند روزی در صحنه عمومی این شهر و در بین ورزشکاران دیده شود. در این میان مردم تبریز به شدت از او استقبال کردند و جمع کثیری از آنان در مراسم ختم پدرش شرکت کردند.

کریم باقری در این باره می گوید: از همه مردم عزیز تبریز، دوستان عزیزم و همه کسانی که این روزها واقعا در کنار خانواده ما بودند تشکر می کنم. من از همه تشکر می کنم و نمی دانم چگونه آن را توصیف کنم. امیدوارم بتوانیم در شادی شما شریک باشیم. برای همه شما آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم.

وی درباره بازی خیریه گفت: امروز به دعوت هنرمندان و پیشکسوتان تراکتورسازی به این بازی آمدم و از دیدن بازیکنان قدیمی تراکتورسازی و هم تیمی هایم بسیار خوشحالم. دوست دارم وقتی در تبریز هستم و بزرگان را می بینم و جلسه می گذارم در این نوع برنامه ها شرکت کنم. باز هم از پیشکسوتان و هنرمندان تراکتورسازی تشکر می کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

اسطوره فوتبال ایران درباره شروع رقابت های آسیایی گفت: دو نماینده ما امروز و یک نفر فردا به میدان می روند. برای چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم. این تیم ها اکنون به نام ایران هستند و نام سایر باشگاه ها در نظر گرفته نمی شود. امیدوارم همه موفق باشید و مردم را خوشحال کنید.

باقری درباره بازگشت به فوتبال ایران هم صحبت کرد و گفت که از پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهادی نداشته و در پاسخ به این سوال که آیا محروم است؟ گفت: نمی دانم، نمی دانم.

سرمربی سابق پرسپولیس و دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی درباره شایعه حضورش در تراکتورسازی گفت: آقای اسکوچیچ با من مهربان است. من خودم با آنها تماس گرفتم، با آنها صحبت کردم و بازگشتشان به فوتبال ایران را تبریک گفتم.

و افزود: آن زمان می گفتند دوست دارند در کنارشان باشم، اما خیلی چیزها از دست من خارج است و مسائلی از دست من خارج است. صحبت هایی شد اما 100 درصد نبود و تاکنون از باشگاه تراکتورسازی صحبت خاصی با من نشده است.

وی درباره تیم تراکتورسازی نیز گفت: تراکتور امسال تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارد و امیدوارم امسال بتواند با حاشیه های کمتری نسبت به گذشته که تراکتور را احاطه کرده بود به بازی های خود ادامه دهد. سال فکر می کنم این تیم امسال بعد از چند سال می تواند جایگاه خوبی کسب کند.

باقری در پاسخ به این سوال که چرا دیگر به تراکتور بازنگشت؟ وی گفت: در بحث مربیگری باید از هر کجا که می روید دعوت شوید. من تنهایی نمیتونم جایی برم در این چند سال اتفاقی نیفتاده که بخواهند یا بخواهند بیایند. نمی دانم متاسفانه یا خوشبختانه این حرف ها اینطور نبود. این سخنان همین امسال در حضور آقای اسکوچیچ بیان شد.

کریم باقری در خصوص شایعه پیشنهاد درویش برای حضور در پرسپولیس شب گذشته گفت: خیر فعلا چنین چیزی وجود ندارد و صحبتی با من نشده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)