افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ چیست؟ / اجازه بدهید به شما بگویم کدام یک بهتر است

  • کد خبر : 365032
تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ چیست؟ / اجازه بدهید به شما بگویم کدام یک بهتر است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کرم های ضد آفتاب یکی از ملزومات زندگی خانم هاست. البته این عبارت مخصوص آن دسته از خانم هایی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و برای مراقبت از آن تحقیق و تلاش می کنند. اما از آنجایی که برندهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کرم های ضد آفتاب یکی از ملزومات زندگی خانم هاست. البته این عبارت مخصوص آن دسته از خانم هایی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و برای مراقبت از آن تحقیق و تلاش می کنند. اما از آنجایی که برندهای ضد آفتاب بسیار رایج شده اند و از طرفی این محصولات در دو رنگ و نمونه های بی رنگ تولید و عرضه می شوند، خب گاهی اوقات انتخاب برای افراد سخت خواهد بود. زیرا نمی دانند کدام یک برای پوستشان مناسب است و کدام یک سلامت صورتشان را تضمین می کند. در اینجا می خواهیم به اصل این موضوع بپردازیم و بدانیم کدام کرم، یعنی ضد آفتاب رنگی یا بی رنگ بهتر است.

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

همه ضد آفتاب ها چه رنگی و چه بی رنگ از پوست شما در برابر اشعه های مضر فرابنفش خورشید محافظت می کنند. این محصولات به دو صورت از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کنند، در نوع اول با مسدود کننده های شیمیایی مانند آووبنزون ​​ساخته می شوند و مانند اسفنج نور خورشید را جذب می کنند. دوم، مسدود کننده های فیزیکی مانند اکسید روی به عنوان یک سپر عمل می کنند. ضدآفتاب های رنگی، مانند ضدآفتاب های بی رنگ، دارای تمام ویژگی های مهم برای حفظ سلامت پوست هستند، به علاوه دو ویژگی اضافی شامل دو مورد زیر.

1- رنگدانه های قرمز، سیاه و زرد در مقادیر مختلف با هم ترکیب می شوند تا با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. این ویژگی ظاهر زیبایی برای صورت دارد.

2- این رنگدانه ها می توانند نور مرئی گوشی های هوشمند، مانیتور و سایر تجهیزات LED را منعکس کنند. این عملکرد جنبه سلامتی نیز دارد.

تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

خواص ضد آفتاب بی رنگ.

ضد آفتاب بی رنگ بدون داشتن ظاهر زیبایی و تغییر رنگ پوست وظیفه محافظت از پوست را انجام می دهد اما در نهایت کمی سفیدی به جا می گذارد. این محصولات با فرمولاسیون های مختلفی به صورت لوسیون، ژل، اسپری و استیک ساخته می شوند و می توان گفت در مقایسه با کرم های رنگی محافظت نسبتاً کمتری دارند، مگر اینکه دارای فرمولاسیون بر پایه مواد معدنی باشند. یکی از ویژگی های این سبک از کرم های ضد آفتاب این است که برای انواع پوست مناسب هستند. شفاف و البته بدون چربی هستند، اما ممکن است بقایای سفیدی از خود باقی بگذارند. آنها در فروشگاه های مختلف و در انواع مختلف SPF موجود هستند.

تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

ویژگی های ضد آفتاب های رنگی

این محصولات دارای رنگدانه های اضافی هستند که می تواند با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. به همین دلیل ضد آفتاب های رنگی در رنگ های مختلف تولید می شوند. علاوه بر این، مواد معدنی رایج مورد استفاده در این نوع ضد آفتاب ها شامل اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم است. اکسیدهای آهن در مسدود کردن نور آبی و هر دو نوع اشعه UV (A و B) موثر هستند. یکی از ویژگی های این کرم کمک به پوشاندن قرمزی، لکه ها و تغییر رنگ است. آنها ظاهری طبیعی به شما می دهند و نیازی به فونداسیون ندارند. ضد آفتاب های رنگی می توانند از پوست در برابر نور خورشید محافظت کنند و با توجه به رنگ پوست افراد در رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند.

تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.