افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

عملیات آزمایشی گرم با موفقیت خط تولید کلاف فولاد سرمد ابرکوه

  • کد خبر : 365023
عملیات آزمایشی گرم با موفقیت خط تولید کلاف فولاد سرمد ابرکوه

به گزارش بازار، علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت، این موفقیت را لطف خداوند دانست و گفت: این موفقیت اتفاقی است که جز با تلاش، پشتکار، همدلی و همکاری تیم فنی مهندسی میسر نمی شود . کارگران شرکت فولاد سرمد ابرکوه به عنوان دارایی های اصلی شرکت می باشد. انجام نشد و این موفقیت با حمایت […]

به گزارش بازار، علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت، این موفقیت را لطف خداوند دانست و گفت: این موفقیت اتفاقی است که جز با تلاش، پشتکار، همدلی و همکاری تیم فنی مهندسی میسر نمی شود . کارگران شرکت فولاد سرمد ابرکوه به عنوان دارایی های اصلی شرکت می باشد. انجام نشد و این موفقیت با حمایت و همکاری و تعامل سهامداران محترم حاصل شد.

رحیم با اشاره به مزایا و مشکلات ناشی از تشدید تحریم ها افزود: اعتماد و استفاده از توان متخصصان ملی از جمله برکت پروری منجر به تکمیل موفقیت آمیز این پروژه شد که در نهایت منجر به راه اندازی و بهره برداری از امروز شد. جدیدترین و به روزترین فناوری ها در تولید محصول سردرگم شدند.

گفتنی است: واحد سیم پیچ فولادی سرمد با ظرفیت اسمی تولید سالانه 450 هزار تن در سال 1396 به دلیل مشکلاتی از جمله تحریم متوقف شد تا اینکه در خرداد ماه سال گذشته مجددا قرارداد آن منعقد شد و فعالیت آن از سر گرفته شد. عملیات و اجرا این واحد با همکاری شرکت POMINI ایتالیا می باشد زیرا مسئول تهیه تجهیزات خارجی و مطالعات مهندسی آن توسط شرکت فولاد تکنیک انجام شده است.

مجموع سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه حدود 30 میلیون یورو است که در آن محصولاتی مانند مفتول و مفتول فولادی در سایزهای 5.5 تا 16 میلی متر، آجدار و ساده تولید می شود. اگرچه این پروژه یک پروژه سرپوشیده بود، اما با تلاش کارگران شرکت و با وجود شرایط سخت، نه تنها وقفه ای در روند تولید میلگرد ایجاد نشد، بلکه برای اولین بار در تاریخ شرکت، در مجموع تولید در سال گذشته به 475 هزار و 590 تن رسید.

همچنین از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه می توان به اجرای 7200 متر مکعب بتن، ساخت و نصب 300 تن اسکلت فلزی، ساخت 921 تن تجهیزات مکانیکی و نصب 800 تن از آن، خرید و نصب 23500 اینچ اشاره کرد. در قطر خطوط لوله و 120 کیلومتر کابل مشخص شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.