افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کلهر: نام ستاره های الاهلی روی پرسپولیس تاثیری ندارد – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 364931
کلهر: نام ستاره های الاهلی روی پرسپولیس تاثیری ندارد – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سرمایه گذاری سعودی ها در فوتبال گفت: نام ستاره های حریف در ذهن پرسپولیسی ها تاثیری ندارد. تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در فرمول جدید رقابت های آسیایی تحت عنوان لیگ الیت روز دوشنبه 5 شهریور در ورزشگاه عبدالله بن فیصل جده به مصاف الاهلی عربستان […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سرمایه گذاری سعودی ها در فوتبال گفت: نام ستاره های حریف در ذهن پرسپولیسی ها تاثیری ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در فرمول جدید رقابت های آسیایی تحت عنوان لیگ الیت روز دوشنبه 5 شهریور در ورزشگاه عبدالله بن فیصل جده به مصاف الاهلی عربستان می رود.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمت جدید مسابقات باشگاهی آسیا اظهار داشت: این شرایط از نظر برنامه برای تیم های غرب آسیا بهتر است اما قطعا فشار بیشتری هم به تیم ها وارد می کنند چرا که باید بازی کنند. در زمان های کوتاه تر

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تاثیر بازی پرسپولیس مقابل الاهلی که بازیکنان برجسته و بودجه بسیار بالایی دارد خاطرنشان کرد: فوتبال عربستان تمرکز بسیار ویژه ای برای جذب بهترین فوتبالیست های جهان داشته است. هدف آن علاوه بر تبلیغات، به رشد و توسعه فوتبال نیز مربوط می شود.

وی افزود: تیم ملی عربستان نسبت به دو دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها همه فاکتورهای صنعت فوتبال را به روز می کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

کلهر در خصوص تاثیر نام بازیکنان بزرگ الاهلی در ذهن پرسپولیسی ها گفت: فکر نمی کنم پرسپولیسی ها با تجربیات ارزشمندی که به دست آورده اند دوباره به فکر این گروه ها باشند. آنها به خوبی می دانند که باید روی بازی خودشان تمرکز کنند.

وی با اشاره کلی به نقاط قوت و ضعف پرسپولیس تصریح کرد: طبیعی است که با سرمربی جدید هنوز جای کار برای بهتر شدن در پرسپولیس وجود دارد. حالا بازی بین المللی در پیش است و بهتر است بدون توجه به نتیجه در دیدار با الاهلی، به گاریدو زمان مناسب برای تاکتیک مورد نظرش بدهیم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: ساختار قهرمانی لیگ برتر ایران نیز باید در آسیا ایجاد شود. در چنین شرایطی می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم وگرنه هر سال فاصله ما با تیم های قدرتمند آسیا بیشتر می شود و تیم های ضعیف به ما نزدیک و نزدیک می شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)