افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7 به زودی عرضه می شوند

  • کد خبر : 364824
Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7 به زودی عرضه می شوند

شیائومی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید گوشی های هوشمند به زودی دو مدل جدید از گوشی های خود را معرفی خواهد کرد که عبارتند از: Redmi Note 14 Pro 5G (Redmi Note 14 Pro 5G) و Poco X7 (POCO X7). بر اساس اطلاعات جدیدی که قبل از معرفی رسمی این دو […]

شیائومی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید گوشی های هوشمند به زودی دو مدل جدید از گوشی های خود را معرفی خواهد کرد که عبارتند از: Redmi Note 14 Pro 5G (Redmi Note 14 Pro 5G) و Poco X7 (POCO X7). بر اساس اطلاعات جدیدی که قبل از معرفی رسمی این دو گوشی منتشر شده بود، هر دو دستگاه تقریباً مشخصات فنی مشابهی خواهند داشت. بر اساس اطلاعات فاش شده از پایگاه داده IMEI، این موضوع تایید شده است. در این مقاله به بررسی جزئیات این دو مدل و تفاوت های احتمالی آنها می پردازیم. با ما در DJ باشید.

Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7 در پایگاه داده IMEI

مدتی است که اخبار مربوط به سری جدید Redmi Note 14 منتشر شده است و با نزدیک شدن به زمان معرفی، اطلاعات بیشتری از این سری به دست آمده است. تیم Gizmochina اخیرا Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7 را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. با توجه به این اطلاعات، Poco X7 در واقع نسخه اصلاح شده Redmi Note 14 Pro 5G است که با نام و برند متفاوتی عرضه خواهد شد. شیائومی در گذشته نیز این استراتژی را رعایت کرده است. جایی که گوشی های سری ردمی با برند پوکو و تغییراتی در برخی جزئیات دوباره عرضه می شوند.

تفاوت های احتمالی بین Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7

اگرچه مشخصات کلی این دو گوشی مشابه خواهد بود، اما تفاوت هایی بین آن ها وجود خواهد داشت. یکی از مهم ترین تفاوت ها مربوط به دوربین شما خواهد بود. با این استراتژی، شیائومی قصد دارد پوکو X7 را با قیمتی کمتر از Redmi Note 14 Pro 5G عرضه کند و دسترسی کاربران به این گوشی جدید را آسان‌تر کند. بنابراین انتظار می رود این کاهش قیمت شامل کاهش برخی ویژگی ها یا تغییر در قابلیت های دوربین باشد.

مشخصات فنی رایج

هر دو دستگاه با پردازنده نسل سوم Snapdragon 7S عرضه خواهند شد که نسبت به پردازنده مورد استفاده در نسخه قبلی یعنی Redmi Note 13 Pro 5G پیشرفت چشمگیری داشته است. پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 7 اس کوالکام توسط کارخانه های سامسونگ تولید شد اما اکنون TSMC نسل سوم این پردازنده را تولید می کند که انتظار می رود عملکرد و کارایی بهتری داشته باشد.

علاوه بر این، نام رمز هر دو دستگاه “آمیتیست” و شماره مدل آنها به ترتیب 24090RA29G برای Redmi Note 14 Pro 5G و 24095PCADG برای Poco X7 است. این اطلاعات نشان می دهد که هر دو دستگاه در یک دسته مشخصات قرار دارند و تقریباً تجربه کاربری یکسانی را ارائه می دهند.

شارژ سریع و برخی از معایب

یکی از نکات منفی Redmi Note 14 Pro 5G کاهش سرعت شارژ نسبت به مدل قبلی است. این گوشی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند که یک گام به عقب تر از Redmi Note 13 Pro 5G است که دارای شارژ 67 واتی بود، اگرچه شیائومی در نسل جدید پیشرفت هایی از جمله در پردازنده و عملکرد، کاهش سرعت بارگذاری روی Pro را اعمال کرده است. مدل یک ضعف محسوب می شود.

از سوی دیگر، Redmi Note 14 5G که نسخه استاندارد این سری است، از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند که در مقایسه با نسل قبلی Redmi Note 13 5G با شارژ 33 واتی پیشرفت قابل توجهی دارد. این تغییرات نشان می دهد که شیائومی از استراتژی متفاوتی برای مدل های مختلف گوشی های خود استفاده کرده است.

X6 کوچولو
X6 کوچولو

ارائه رسمی و انتظارات

طبق اطلاعات به دست آمده، Redmi Note 14 Pro 5G اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 7S خواهد بود. این سری جدید از گوشی های شیائومی با توجه به تغییرات و پیشرفت های صورت گرفته مورد انتظار بسیاری از کاربران است. انتظار می رود این دستگاه ها در پایان ماه جاری به صورت رسمی معرفی شوند و جزئیات بیشتری از ویژگی ها و قیمت آن ها منتشر شود.

خلاصه

در نهایت، Redmi Note 14 Pro 5G و Poco X7 دو گوشی هوشمند جدید شیائومی هستند که با مشخصات مشابه اما با تفاوت هایی در بخش هایی مانند دوربین و قیمت وارد بازار خواهند شد. شیائومی با عرضه این دو مدل قصد دارد نیاز کاربران مختلف را در رده های قیمتی مختلف برآورده کند. هر دو دستگاه با پردازنده قدرتمند نسل سوم اسنپدراگون 7 اس و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی گزینه های مناسبی در رده گوشی های میان رده هستند و امیدواریم به زودی شاهد معرفی رسمی آن ها باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.