افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

حمایت از بورس همچنان اولویت صندوق توسعه است

  • کد خبر : 364821
حمایت از بورس همچنان اولویت صندوق توسعه است

به گزارش بازار به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، رامین ابوالفضلی درباره مصوبه آزادسازی منابع کارگزاری ها در صندوق توسعه بازار سرمایه گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 17 شهریور اطلاعیه ای مبنی بر اینکه بورس اوراق بهادار منتشر کرد. شرکت‌ها می‌توانند با تصویب هیئت‌مدیره صندوق توسعه بازار سرمایه، تا قبل […]

به گزارش بازار به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، رامین ابوالفضلی درباره مصوبه آزادسازی منابع کارگزاری ها در صندوق توسعه بازار سرمایه گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 17 شهریور اطلاعیه ای مبنی بر اینکه بورس اوراق بهادار منتشر کرد. شرکت‌ها می‌توانند با تصویب هیئت‌مدیره صندوق توسعه بازار سرمایه، تا قبل از 22 تیرماه ساعت 14:00 بعدازظهر نسبت به لغو موضوعات اعلام شده اقدام کنند.

وی روز گذشته از تشکیل هیات مدیره صندوق توسعه بازار سرمایه خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد با ابطال گسترده تاریخ قبل از 22 تیر 1400 با توجه به شرایط بازار و وضعیت کلی مخالفت شود. حمایت دور این صندوق از بازار.

ابوالفضلی بیان کرد: برآوردها نشان می دهد که میزان انصراف بسیار ناچیز بوده و با توجه به شرایط صندوق توسعه بازار سرمایه، این حذف در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه افزود: بر اساس اطلاعیه 26 شهریور مبنی بر انصراف واحدهای کارگزاری تا 22 تیرماه ساعت 14:00.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی بازار، هیات مدیره تنها با انصراف از تیرماه 1400 12 روز موافقت کرد که عدد قابل توجهی نیست.

ابوالفضلی درباره تاثیر این مصوبه بر افزایش عرضه در بازار گفت: صندوق توسعه بازار سرمایه به صورت روزانه از بازار حمایت می کند و قاعدتا شاهد کسری از سوی صندوق توسعه بازار سرمایه در بازار نیستیم.

وی تاکید کرد: حمایت از بازار همچنان در اولویت این صندوق است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.