افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

عرضه نسل جدید رادیاتورهای گرافنی به بازار چین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 364798
عرضه نسل جدید رادیاتورهای گرافنی به بازار چین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیائومی رادیاتور گرافنی ساخته است که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی یک اتاق را گرم کند. این محصول با نام شیائومی Mijia Graphene Skirting Heater 2 شناخته می شود که رادیاتور گرافنی است و دارای سیستم گرمایش قدرتمند 2200 وات و فرمت تاشو می باشد. این محصول دارای فناوری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شیائومی رادیاتور گرافنی ساخته است که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی یک اتاق را گرم کند. این محصول با نام شیائومی Mijia Graphene Skirting Heater 2 شناخته می شود که رادیاتور گرافنی است و دارای سیستم گرمایش قدرتمند 2200 وات و فرمت تاشو می باشد. این محصول دارای فناوری گرمایش گرافن است که قادر است در 3 ثانیه گرما تولید کند و کل اتاق را در 15 دقیقه به دمای مطلوب برساند.

در سال 2022، شیائومی اولین گرم کن گرافنی خود را با نام Mijia (نسخه آتش) عرضه کرد. این دستگاه از دو عنصر حرارتی مبتنی بر گرافن استفاده می کند و دارای یک ابزار شبیه سازی شعله است که از یک رطوبت ساز داخلی و LED برای ایجاد ظاهری شبیه شعله استفاده می کند. به نظر می رسد این محصول جدید نسل بعدی محصول قبلی باشد.

بعلاوه هیترهای جدید این محصول دارای مکانیسم های خنک کننده متفاوت و همچنین محافظت در برابر خرابی الکتریکی یا گرمای بیش از حد می باشند. این با کنترل هوشمند دما برای ایجاد یک محیط راحت ترکیب شده است. این بخاری با ترموستات داخلی با رسیدن اتاق به دمای مطلوب به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند.

گرافن به گرم شدن سریع این بخاری و تولید گرما در چند ثانیه کمک می کند. صفحه نمایش می تواند دما و وضعیت فعلی دستگاه را نشان دهد. این رادیاتور با دستورات صوتی هوش مصنوعی قابل تنظیم است. به علاوه، تنظیمات کم نور و بی صدا وجود دارد تا بخاری هنگام خواب شما را آزار ندهد.

این محصول جدید در حال حاضر در چین با قیمت 799 یوان، حدود 102 یورو به فروش می رسد. با این حال مشخص نیست که آیا این رادیاتور به صورت رسمی وارد بازار جهانی می شود یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.