افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

دریافت وام فوری 2 میلیارد تومانی با بازپرداخت 60 ماهه + شرایط و مدارک لازم

  • کد خبر : 364598
دریافت وام فوری 2 میلیارد تومانی با بازپرداخت 60 ماهه + شرایط و مدارک لازم

اساتید و فرهنگیان دانشگاه می توانند با افتتاح سپرده در قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب مناسب وام 2 میلیاردی از بانک توسعه تعاون دریافت کنند. وام فوری کلیه اساتید و اساتید عضو هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعم از موسسات دولتی، آزاد، پیام نور و همچنین اساتید و اساتید حقوق تدریس […]



اساتید و فرهنگیان دانشگاه می توانند با افتتاح سپرده در قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب مناسب وام 2 میلیاردی از بانک توسعه تعاون دریافت کنند.



وام فوری کلیه اساتید و اساتید عضو هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعم از موسسات دولتی، آزاد، پیام نور و همچنین اساتید و اساتید حقوق تدریس مشمول دریافت تسهیلات می باشند. همراهان آموزشی» بانک توسعه تعاون. متقاضی برای دریافت این وام نیاز به حساب سپرده وام و میانگین حساب مناسب دارد. جزئیات بیشتر این طرح در ادامه ارائه و بررسی می شود.

شرایط وام بانک تعاونی فرهیختگان به چه صورت است؟

میزان این تسهیلات بسته به جایگاه متقاضی در سیستم آماری کشور متفاوت است. این امتیاز به معلمان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دو میلیارد تومان، به اساتید دانشگاه ها یک میلیارد و 500 میلیون تومان و به فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش هزار میلیون تومان تعلق می گیرد. . نرخ سود طرح حمایتی افراد آموزش دیده برای تمامی اقشار 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه تعیین شده است.

متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی و اعتبار کاری ضمانت های لازم برای دریافت این وام را در اختیار بانک قرار دهد. لازم به ذکر است که وام گیرنده نباید به بانک بدهی داشته باشد یا چک بلامحل داشته باشد.

شرایط استهلاک وام 2000 میلیونی بانک تعاون

وام گیرنده با احتساب سقف سقف دو میلیارد تومانی وام، نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه باید ماهانه 56 میلیون و 380 هزار تومان به بانک تعاون پرداخت کند. این در حالی است که اگر وام گیرنده، آموزگار باشد، با توجه به نرخ سود و مدت بازپرداخت مشترک، در هر قسط وام یک میلیارد تومانی باید 28 میلیون و 190 هزار تومان بپردازد.

تجارت نیوز



0