افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

قطعی برق ورزشگاه یک خطای انسانی بود که توسط AFC به ما تایید شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 364241
قطعی برق ورزشگاه یک خطای انسانی بود که توسط AFC به ما تایید شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهلی در نشست خبری سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الغرافه در لیگ برتر آسیا در خصوص حادثه رخ داده در پست برق ورزشگاه شهدای قدس اظهار داشت: این حادثه در پست برق ورزشگاه شهدای قدس رخ داد. خوب معلوم شد و دو عزیزی که تصادف […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهلی در نشست خبری سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الغرافه در لیگ برتر آسیا در خصوص حادثه رخ داده در پست برق ورزشگاه شهدای قدس اظهار داشت: این حادثه در پست برق ورزشگاه شهدای قدس رخ داد. خوب معلوم شد و دو عزیزی که تصادف کردند یکی از آنها فردی بیرون ورزشگاه بود. یکی از ترانس های ورزشگاه به دلیل خطای انسانی آسیب دید اما الحمدلله با پیگیری هایی که انجام شد و حضور به موقع کارکنان اداره برق و پیمانکاری که داشتیم بلافاصله مشکل برطرف شد. برق اداره هم اکنون وصل شده و تا یک ساعت آینده برق برج نور وصل خواهد شد. زخم های این دو عزیز سطحی است و تصادفی نیست.

وی در خصوص احتمال لغو بازی فردا شب استقلال و الغرافه گفت: مدیر سیستم VAR با من صحبت کرد و مقرر شد محل فیلمبرداری سیستم داور ویدیویی برطرف شود.

وی ادامه داد: این ورزشگاه نزدیک به 6 یا 7 سال از مسابقات خارج بود، در زمین باقیمانده شروع به کار کردیم و به همراه مدیریت شهری تصمیم گرفتیم برای توسعه ورزش جوانان در شهر قدس و توسعه بحث فوتبال در این شهر اقداماتی انجام دهیم. استادیوم کارهای زیادی انجام داده ایم و در خصوص بازسازی این ورزشگاه با حمایت مدیریت شهری، فرماندار و سایر دوستان اقداماتی انجام دادیم تا در کمتر از یک سال این ورزشگاه بازسازی شود و مشکلات زیرساختی زیادی داشت که الحمدلله. توانستیم مشکلات زیرساختی را حل کنیم و بر اساس بازدید مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC تاییدیه های لازم را دریافت کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.