افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

مبارزه برای هماهنگی در حوزه داخلی و خارجی اقتدار ما را تقویت می کند.

  • کد خبر : 363978
مبارزه برای هماهنگی در حوزه داخلی و خارجی اقتدار ما را تقویت می کند.

به گزارش بازار، مسعود مزیکیان در جلسه عصر هیئت دولت با تشکر از همه کسانی که برای موفقیت در سفر به عراق تلاش کردند، گفت: من به شعار اعتقاد ندارم، بلکه معتقدم اگر زندگی را دنبال کنیم. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، تلاش برای تحکیم برادری و وفاق، ایجاد وحدت و […]

به گزارش بازار، مسعود مزیکیان در جلسه عصر هیئت دولت با تشکر از همه کسانی که برای موفقیت در سفر به عراق تلاش کردند، گفت: من به شعار اعتقاد ندارم، بلکه معتقدم اگر زندگی را دنبال کنیم. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، تلاش برای تحکیم برادری و وفاق، ایجاد وحدت و انسجام در سطح ملی و منطقه ای و بین المللی، عزت و اقتدار ما را افزایش می دهد.

رئیس جمهور از وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست تا توافقات صورت گرفته در سفر به عراق به ویژه تکمیل راه آهن شمالچه – بصره را به سرعت پیگیری کنند و افزود: باید ایجاد کنیم. یک شبکه پس از آماده سازی امنیتی، اقتصادی و سیاسی. مسیر ارتباطی پیوسته بین ایران و سایر کشورهای منطقه باشد تا همه مردم در هر کشور منطقه بتوانند به راحتی از این مسیرها تردد کنند. این شبکه به عنوان شریان داخلی بدن عمل می کند و به هر کجا که برسد زندگی می بخشد. ایجاد چنین شبکه ای موجب تقویت ثبات و امنیت و تضمین منافع همه کشورهای منطقه خواهد شد.

پزشکان فرا رسیدن هفته وحدت را نشانه گرفتند و گفتند: وحدت و وفاق را در عمل دنبال کنیم نه فقط در شعار. عمل و رفتار ما زبانی است که همه با دیدن آن می فهمند و نیازی به توضیح ندارد. دشمن از تفرقه و اختلاف ما سوء استفاده می کند، به همین دلیل باید متحد باشیم.

رئیس جمهور در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به گزارش وزرای دفاع و ارتباطات، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره تحقیقاتی «چمران-1» به مدار 550 کیلومتری را با تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. سپاه نیروی هوافضا و همکاری مراکز دانش کشور بگذریم که عمده تلاش ها و تلاش ها برای تهیه و پرتاب این ماهواره در دولت قبل صورت گرفت و جا دارد از دست اندرکاران این دستاورد مهم اسلام صمیمانه تشکر کنیم. سپاه پاسداران، وزارت دفاع، وزارت ارتباطات، وزارت علوم و شرکت های دانش بنیان وابسته. باید از نخبگانی که چنین دستاوردهایی را برای کشور ایجاد می کنند قدردانی کرد و با حمایت و تشویق و ایجاد فضای کار برای این جوانان کارآمد و نخبه از کشور جلوگیری کرد.

پزشکان با اشاره به روند تدوین وظایف و مسئولیت های دستگاه های اجرایی مطابق با تحقق حداکثری سند چشم انداز، برنامه هفتم و سیاست های کلی، از تمامی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشوری و استانی خواستند تا با جدیت وظایف محوله را انجام دهند. در راس دستور کار قرار دارد و به وضوح برای انجام بخشی از تکالیف اسناد بالادستی غیرقابل اجرا، مشورت های لازم با شورای اسلامی در خصوص اصلاح آن صورت گیرد.

در این جلسه وزرای آموزش و پرورش و کشور به عنوان عضو و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب شدند.

وزیر امور خارجه همچنین در جلسه امروز شورای دولت گزارش مفصلی از رایزنی ها و توافقات انجام شده در سفر به عراق ارائه کرد و اظهار داشت: مقامات عراقی چه در بغداد و چه در اقلیم کردستان و چه در بصره به گرمی از این امر استقبال کردند. سفر و آنها بسیار مشتاق توسعه و تعمیق همکاری بودند و ما باید از این فرصت برای ارتقای سطح روابط استفاده کنیم و منافع متقابل را به بهترین نحو به ارمغان بیاوریم.

وزیر آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس گزارشی از آخرین وضعیت و مشکلات حوزه آموزش و پرورش و تلاش های انجام شده برای آماده سازی مدارس برای پذیرایی از دانش آموزان ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.