افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

چهره باورنکردنی قبل و بعد از عمل زیبایی این دختر زشت در فضای مجازی منتشر شد/عکس

  • کد خبر : 363857
چهره باورنکردنی قبل و بعد از عمل زیبایی این دختر زشت در فضای مجازی منتشر شد/عکس

جراحی زیبایی در دنیای امروز بسیار محبوب است اما تغییرات این دختر زشت پس از جراحی پلاستیک بسیار مورد توجه قرار گرفت. به گزارش صبحگاهی ، وقتی تصاویر هیراسه آیری را قبل و بعد از جراحی پلاستیک می بینید قسم می خورید که این تصاویر متعلق به دو فرد متفاوت است زیرا تفاوت ظاهری آنها […]







جراحی زیبایی در دنیای امروز بسیار محبوب است اما تغییرات این دختر زشت پس از جراحی پلاستیک بسیار مورد توجه قرار گرفت.



به گزارش صبحگاهی ، وقتی تصاویر هیراسه آیری را قبل و بعد از جراحی پلاستیک می بینید قسم می خورید که این تصاویر متعلق به دو فرد متفاوت است زیرا تفاوت ظاهری آنها شبیه شب و روز است. تفاوت تصویر منتشر شده در این قسمت کاملا مشهود است.

هیراسه آیری از زمانی که دختر کوچکی بود به دلیل ظاهر غیرجذابش مورد آزار همسالانش قرار گرفت. او حتی در نوجوانی با این رفتارهای بد دست و پنجه نرم می کرد، به همین دلیل به خودش قول داد به محض اینکه توانایی مالی داشته باشد، ظاهرش را تغییر دهد و برای تحقق این رویا، باید پول کافی داشته باشد که برای آن باید تلاش کند. سخت

او که تازه از دبیرستان به پایان رسیده بود، نمی توانست برای شغلی ثابت و با درآمد خوب درخواست دهد، بنابراین مشاغل عجیب و غریبی را انتخاب کرد و سبک زندگی بسیار مقرون به صرفه ای داشت تا پول کافی برای جراحی پلاستیک پس انداز کند.

به محض پس انداز 10 میلیون ین، برای اولین بار زیر چاقوی جراحی پلاستیک رفت. به سختی می توان گفت که او دقیقا چه کار کرده است.

روند

از آنجایی که عکس‌های قدیمی‌اش آنقدر با عکس‌های جدیدش متفاوت است که شبیه یک فرد متفاوت به نظر می‌رسد، او ادعا می‌کند که بیش از 20 میلیون ین (140000 دلار) برای انجام عمل‌های مختلف برای لیفت صورت هزینه کرده است. به روشی که او دوست دارد کامل کنید.

او چند ماه پیش در یوتیوب چند ویدیو از تحول چشمگیر خود از جمله چند عکس از دوران کودکی اش منتشر کرد و مردم از این تفاوت شوکه شدند و انتشار این ویدیو به تنهایی برای افزایش فالوور و معروف شدن او کافی بود.

اکنون، به گفته او، او زندگی ای را دارد که همیشه آرزویش را داشت و همه اینها به لطف تغییرات شدید فیزیکی اش است.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.