افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

امیری: قطعا از الاهلی امتیاز می گیریم/ قول می دهم برای برد به میدان بروم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 363693
امیری: قطعا از الاهلی امتیاز می گیریم/ قول می دهم برای برد به میدان بروم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد در دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان با هدف پیروزی و کسب امتیاز وارد زمین شوند. وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: با توجه به فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا می دانیم […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد در دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان با هدف پیروزی و کسب امتیاز وارد زمین شوند.

وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: با توجه به فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا می دانیم که کارمان سخت تر از سال های گذشته است. . اما پرسپولیس نشان داده که در هر بازی به پیروزی فکر می کند. بازی فردا نه تنها برای ما بلکه برای حریف هم سخت است و قول می دهم برای برد به میدان برویم. در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم و هدف بزرگی داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ممکن است بازیکنان بزرگی در تیم های رقیب حضور داشته باشند اما در سال های اخیر نشان داده ایم که هر زمان به معنای واقعی یک تیم بودیم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم. تنها چیزی که به آن فکر می کردیم کسب نتیجه ای در خور نام پرسپولیس و شادی هواداران بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارند فردا با یک امتیاز زمین را ترک کنند، گفت: شاید قبلا در صحبت های قبلی به سوال شما پاسخ داده باشم. تیم ما یک تیم به معنای واقعی کلمه است و اگر در سال های اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده ایم به این دلیل است که با هم بوده ایم. حالا با شرایط و آمادگی بدنی بهتر به میدان می رویم. ما نه تنها برای خود، بلکه برای رقبای خود چالش خوبی ایجاد کردیم. شاید حریف بازیکنان قدرتمندی داشته باشد اما ما یک تیم هستیم و فردا قطعا با یک امتیاز اینجا را ترک خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)