افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

عملکرد شمشیربازان ایرانی در بازی های المپیک خوب بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 363650
عملکرد شمشیربازان ایرانی در بازی های المپیک خوب بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا پورسالمن وی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی مازندران با تقدیر از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات شمشیربازی مازندران گفت: این استان بارور و مستعد است. پرورش دهنده و آقای هاشمی در حین حضور در شمشیربازی هماهنگی و همدلی خوبی ایجاد کردند که […]

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا پورسالمن وی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی مازندران با تقدیر از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات شمشیربازی مازندران گفت: این استان بارور و مستعد است. پرورش دهنده و آقای هاشمی در حین حضور در شمشیربازی هماهنگی و همدلی خوبی ایجاد کردند که نمونه ای از این اقدامات با برگزاری مسابقات کشوری در ساری بود.

با اشاره به موفقیت های اخیر ملی پوشیده شده است شمشیربازی در بازی های المپیک بیانی داشت. مردم خوب قضاوت می کنند و همه دیدند که شمشیربازی در بازی های المپیک خوب عمل کرد.

پورسالمن با اعلام حضور در برنامه. کوچک وی افزود: در شمشیربازی پایه و در رده های سنی هستیم و همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشتیم. در حوزه زیرساخت نیاز به توسعه و تقویت داریم. مطابق باید به استعداد مازندرانی در شمشیربازی توجه ویژه داشت.

احداث شهرک ورزشی مازندران

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این گردهمایی با اشاره به درخشش مازندرانی ها در عرصه های مختلف ورزشی اظهار داشت : هر چه سرمایه گذاری در زیرساخت های استان بیشتر شود، مدال است بیاورید علاوه بر این، نتایج بهتری حاصل خواهد شد و باید برای این استعدادها ارزش قائل شد.

وی بیان کرد؛ شمشیربازی یک ورزش مهیج و جذاب است و حضور آقای هاشمی در این عرصه آرامشی را ایجاد کرد که شایسته تقدیر است.

رجبی همچنین گفت: طرح شهر ورزشی مازندران را دنبال می کنیم و پس از اتمام این طرح، تمامی زمین های ورزشی در یک شهر دارای امکاناتی می شوند که جایگاه میادین ورزشی را تقویت می کند.

وی با تاکید بر حمایت از شمشیربازی افزود. امیدواریم در المپیک بعدی شاهد شمشیربازان مازندرانی باشیم.

در این مراسم سیدا اسماعیل هاشمی 12 رای کسب کرد. نجیب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.