افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

خانه 190 متری پر از آرامش و نور است.

  • کد خبر : 363618
خانه 190 متری پر از آرامش و نور است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانه مکان امن زندگی ماست. همه ما وقتی از همه زندگی، از کار، از مشکلات، از شلوغی و حتی شادی خسته می شویم، وقتی به خون خود باز می گردیم، احساس بهتری پیدا می کنیم. خانه مهم نیست کجا باشد، با هر اسباب و اثاثیه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانه مکان امن زندگی ماست. همه ما وقتی از همه زندگی، از کار، از مشکلات، از شلوغی و حتی شادی خسته می شویم، وقتی به خون خود باز می گردیم، احساس بهتری پیدا می کنیم. خانه مهم نیست کجا باشد، با هر اسباب و اثاثیه ای، بعد از مدتی افراد ساکن در آن را در آغوش می گیرد و آن افراد به آن خانه عادت می کنند. به عنوان مثال در این قسمت از خانه گردی، زوجی داریم که به خانه جدیدی نقل مکان کرده اند و به محض ورود به خانه عاشق آن شده اند. معنا و انرژی حاصل از فضای خانه مهم است. هانیه و احد چون باغ را دوست دارند این خانه را انتخاب می کنند. پاسیویی که با ظاهری چشمگیر و زیبا می تواند ایده آل ترین انتخاب برای بازی های کودکانه و مهمانی های دوستانه باشد. از طرفی سقف بلند و روشن، پنجره های قدیمی و گرمای فضا حس بسیار عجیب و جذابی را به زوج مورد نظر منتقل کرده است.

انتخاب خانه باید بر چه اساسی باشد؟

هر فرد و خانواده ای معیارهایی برای انتخاب خانه خود دارد، اما به گفته هانیه و احمد، خانه ای با پنجره های مشرف به پاسیو، درختان و باغ می تواند جذاب باشد. از طرفی باید فضای کافی برای بازی بچه ها وجود داشته باشد که همه این مسائل به سن افراد، تعداد بچه ها و نظراتی که در مورد سبک زندگی دارند برمی گردد. هانیه هنرمند است و طرح خود را با عشق و هنر آراسته است. در زمینه سرامیک کار کنید و با این ماده زمان بسازید. بنابراین با توجه به شرایط زندگی خود، برای اتاق سفال و نقاشی دست ساز خود نیز کفپوشی در نظر گرفته اید.

hanieh_karimi_13-1024x683

hanieh_karimi_33-1024x683

سبک دکوراسیون را انتخاب کنید

چیدمان و سبک دکوراسیون ها انواع مختلفی دارد، خب خیلی وقت ها افراد سبک خاصی را دنبال نمی کنند، اما وقتی سلیقه خود را نشان می دهند آن را دارند، سبکی که در دل و ذهنشان نمایان است. برای مثال صاحب این خانه زیبا سال هاست که مشتاق قلب مجله منزل بوده، هر ماه آن را می خرد و با اشتیاق می خواند. در سال‌های اخیر من زیاد پینترست را مرور می‌کردم و چیزی که بیشتر به دنبال آن بودم سادگی و آرامش بود. در واقع طراحی مینیمال را در کنار کاربردی بودن در نظر گرفته اند که آن را پیاده سازی کرده اند. البته قرار نیست اینجوری باشه چون دنیای امروز مدرنه، اگر به نوستالژی علاقه دارید از اونها استفاده نکنید، اما می تونید از وسایل قدیمی خود به عنوان سوغاتی دلپذیر استفاده کنید و گوشه ای دنج بسازید، مثل هانیه و احمد.

hanieh_karimi_11-1024x683

از فضای زیر پله ها بهترین استفاده را ببرید.

این خانه بنای جدیدی نیست و در واقع بازسازی شده است زیرا در سال 1368 ساخته شده است و به همین دلیل برخی از وسایل مورد نظر هانیه و احمد را نداشت. مثلاً یکی از آنها کمد دیواری بود که خانم خانه می گوید خانه ما کمد نداشت اما در حین بازسازی از فضای زیر پله ها استفاده کردیم و کمدها و کشوها را هم برای مهمان و هم برای مهمان ها برداشتیم. برای خودمان

hanieh_karimi_3-683x1024

فضای زیر پله ها در واقع محیط بسیار مناسبی برای ایجاد کاربری های مختلف است که باعث می شود به خوبی افراد را حل کند.

hanieh_karimi_8-1024x683

خوب و بد خونه رو اینجوری جذاب کن

از طرفی علاوه بر انتخاب صحیح عناصر لازم در هر خانه، انتخاب رنگ ایده آل نیز اهمیت زیادی دارد. نوع سلیقه شما می تواند تاثیر مستقیمی در این موضوع داشته باشد. مثلا یکی رنگ ها را دوست دارد و دیگری رنگ های خنثی. افراید هم بازیگری مثل خانم باری افشاری است که دوستان صمیمی هستند و خانه شان را به همین سبک نقاشی می کنند.

هانیه و احمد رنگ های خنثی را در کنار رنگ های تند و روشن انتخاب و استفاده کردند که زیبایی بسیار دلنشینی به فضا بخشیده بود. اگرچه این خانه نیاز به بازسازی زیادی داشت، اما به خوبی بازسازی شد و به زیباترین شکل ممکن ظاهر شد. این خانه یک شیروانی هم دارد که بسیار جذاب است. از طرفی چون پلکان در وسط خانه قرار دارد از آن به خوبی استفاده می شود و خون سرشار از آرامش و صفا است.

hanieh_karimi_25-1024x588

hanieh_karimi_30-683x1024

hanieh_karimi_15-1024x683

hanieh_karimi_14-1024x683

hanieh_karimi_6-1024x683

hanieh_karimi_5-683x1024



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.