افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

سرمربی الاهلی: فردا با تیم قدرتمندی بازی می کنیم/ فیرمینو: مشتاق کسب سه امتیاز اول هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 363559
سرمربی الاهلی: فردا با تیم قدرتمندی بازی می کنیم/ فیرمینو: مشتاق کسب سه امتیاز اول هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی الاهلی عربستان پرسپولیس را تیم قدرتمندی دانست و از انگیزه شاگردانش برای شروع لیگ برتر آسیا با سه امتیاز صحبت کرد. ماتیاس یایسله در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: برای حضور در لیگ نخبگان آسیا هیجان زده هستیم و می خواهیم در […]

سرمربی الاهلی عربستان پرسپولیس را تیم قدرتمندی دانست و از انگیزه شاگردانش برای شروع لیگ برتر آسیا با سه امتیاز صحبت کرد.

ماتیاس یایسله در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: برای حضور در لیگ نخبگان آسیا هیجان زده هستیم و می خواهیم در اولین بازی سه امتیاز این رقابت ها را کسب کنیم. ما خوشبین هستیم و می دانیم که با تیم قدرتمندی روبرو هستیم.

وی با تمجید از شرایط بازیکنان الاهلی با وجود فاصله کم بین مسابقات، تصریح کرد: از ابتدای فصل می دانستیم در چه دیدارهایی باید شرکت کنیم. بازیکنان در این مقطع از سال کاملاً آماده هستند. اگر عاشق فوتبال هستید، دوست دارید هر سه چهار روز یک بار در این سطح بازی کنید. ما بازیکنان قدرتمندی داریم و باید به بهترین شکل ممکن با چالش ها روبرو شویم.

سرمربی الاهلی درباره تفاوت لیگ الیت آسیا با لیگ قهرمانان اروپا گفت: مقایسه لیگ ها همیشه سخت است. لیگ عربستان پیشرفت زیادی داشته است. بی صبرانه منتظر حضور در لیگ برتر آسیا هستیم. من و فیرمینو در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کرده ایم. به خصوص فیرمینو که قهرمان جام ملت های اروپا شد.

یایسله لیگ نخبگان آسیا را یک تورنمنت ویژه الاهلی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته به مسابقات آسیایی صعود نکردیم. اکنون بخشی از این تورنمنت هستیم و روی اولین بازی تمرکز کرده ایم. ما مشتاقانه منتظر شروع بازی هستیم و کسب سه امتیاز بسیار مهم است. زیرا شروع هر تورنمنت با پیروزی بسیار مهم است.

روبرتو فیرمینو نیز که در بازی با یایسله حضور داشت، درباره بازی با پرسپولیس گفت: از حضور در لیگ برتر آسیا بسیار خوشحالم و مشتاقیم تا سه امتیاز اول خود را به دست بیاوریم. متوجه شدیم که تمامی بلیت های این مسابقه در مدت کوتاهی فروخته شده است. این به ما انگیزه زیادی می دهد و باعث می شود تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران انجام دهیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)