افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در تهران/ تازه از زندان آزاد شده بودند

  • کد خبر : 363493
انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در تهران/ تازه از زندان آزاد شده بودند

به گزارش رکنا، گروهبان «علی ولی پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعال شدن مجدد چند مجرم سابقه دار در حوزه سرقت ماشین کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. وی افزود: با رصد اطلاعات و رصد مجرمان […]

به گزارش رکنا، گروهبان «علی ولی پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعال شدن مجدد چند مجرم سابقه دار در حوزه سرقت ماشین کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با رصد اطلاعات و رصد مجرمان دارای سوابق قبلی، اطلاعات 2 متهم مرتبط با یکدیگر شناسایی شد. بررسی ها نشان داد این افراد پس از خروج از زندان با تشکیل باندی اقدام به سرقت خودروهای پژو و سمند کردند. در تهران و کرج و پس از تعویض ستون ها و مدارک امتیازدهی آنها اقدام به فروش خودروهای مسروقه می کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به سکونت متهم در تهران و کرج، چند تیم از کارآگاهان نخبه با هماهنگی مراجع قضایی و کسب اختیارات به مخفیگاه ها اعزام شدند.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: در عملیاتی همزمان متهمان در مخفیگاه های خود دستگیر شد در این عملیات 6 دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه و 2 دستگاه خودرو سمند مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در بازجویی ها به سرقت ده ها دستگاه خودرو در تهران و کرج و فروش آنها به یکدیگر اعتراف کرد. تاکنون 6 دستگاه از این خودروهای مسروقه که توسط متهمان مشخص شده بود در شهرهای مختلف کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: تحقیقات برای شناسایی و بازداشت دیگر اعضای این باند و توقیف سایر خودروهای مسروقه توسط کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.