افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

بررسی وضعیت سرویس مدارس بندرعباس; نرخ به سلیقه رانندگان یا والدین؟

  • کد خبر : 363483
بررسی وضعیت سرویس مدارس بندرعباس; نرخ به سلیقه رانندگان یا والدین؟

صبح ساحل نوشت: سهمیه بندی بنزین و گرانی خودرو، بسیاری از رانندگان سرویس مدارس را مجبور می کند این شغل را رها کنند. مگر اینکه قیمت پیشنهادی بتواند هزینه های شما را پوشش دهد! از سوی دیگر خانواده ای که بیش از دو فرزند دارد، جدای از هزینه های خرید لوازم اداری و پوشاک، توان […]

صبح ساحل نوشت: سهمیه بندی بنزین و گرانی خودرو، بسیاری از رانندگان سرویس مدارس را مجبور می کند این شغل را رها کنند. مگر اینکه قیمت پیشنهادی بتواند هزینه های شما را پوشش دهد! از سوی دیگر خانواده ای که بیش از دو فرزند دارد، جدای از هزینه های خرید لوازم اداری و پوشاک، توان پرداخت هزینه های بالای خدمات مدرسه را ندارد. استاندار هرمزگان در روزهای اخیر افزایش 70 درصدی سرویس مدارس در استان را ناعادلانه دانست و خواستار کاهش آن شد. مشکلی که به نظر می رسد هنوز حل نشده و قیمت نهایی آن هنوز منتشر نشده است. برای بررسی جزئیات بیشتر با مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری بندرعباس و یکی از رانندگان سرویس مدارس صحبت کرده ایم که در ادامه می خوانید.

افزایش 30 درصدی سرویس مدارس بندرعباس

حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل در خصوص هزینه سرویس مدارس گفت: امسال تعداد شرکت های حمل و نقل افزایش یافته است که پیش بینی می شود 30 درصد افزایش داشته باشیم. در تعداد سرویس مدارس شهر بندرعباس.

از طرفی ممکن است قیمت مصوب شورای شهر بندرعباس به مذاق بسیاری از رانندگان خوش نیاید و درخواست های رانندگان کاهش پیدا کند که مشکل ساز خواهد شد. ».

و ادامه داد: در حال حاضر شورای شهر پیشنهاد قیمتی ارائه کرده که هنوز اعمال نشده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر درباره «اعطای وام به رانندگان سرویس مدارس در شیراز» افزود: بودجه شیراز بسیار بیشتر از بندرعباس است و از سوی دیگر در شیراز زیرساخت های بهتری وجود دارد. ما حتی نتوانستیم وام کوچکی برای گرفتن رانندگان شهرداری بگیریم به همین دلیل امکان اجرای این طرح در بندرعباس وجود ندارد.

رانندگان منتظر تایید نهایی قیمت ها هستند.

یکی از رانندگان سرویس مدارس شهر بندرعباس در این باره گفت: سال گذشته هزینه مسافت داخلی سرویس یعنی از یک کیلومتر تا سه کیلومتر بین 600 تا 800 هزار تومب بوده است. اما امسال شرکت های حمل و نقل افزایش 45 درصدی یعنی یک میلیون و 250 هزار تومان اعلام کرده اند.

در صورت اجرای این قیمت، رانندگان سرویس مدارس راضی خواهند بود و البته مشکل کمبود سرویس در شهر را نخواهیم داشت.»

وی ادامه داد: برخی از رانندگان به والدین تخفیف می دهند و مسافت های کوتاه را زیر سقف تعیین شده شارژ می کنند، از سوی دیگر باید در نظر داشت که هزینه های وسایل نقلیه، سهمیه پایین بنزین به عنوان سوخت، تنها بخش کوچکی از مشکلات رانندگان است. و والدین باید به این موضوع توجه کنند.

به گفته این راننده تعداد دانش آموزان مجاز در سرویس مدارس 4 نفر در مقطع متوسطه و 5 نفر در مقطع ابتدایی است.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.